تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
با اقدام اطلاعاتی موفق نیروی زمینی سپاه پاسداران؛

دو تن از مرزبان ربوده شده به کشور بازگشتند

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: دو مرزبانان ربوده شده میرجاوه که در مهر ماه سال ۱۳۹۷ توسط گروهک تروریستی و ضد انقلاب گروگان گرفته شده بودند، به آغوش وطن اسلامی بازگشتند.
کد خبر: ۱۷۰۲۳
به گزارش پایگاه خبری معاصر، سردار احمدعلی گودرزی گفت: دو مرزبانان ربوده شده میرجاوه که در مهر ماه سال ۱۳۹۷ توسط گروهک تروریستی و ضد انقلاب جیش الظلم گروگان گرفته شده بودند، با اقدام اطلاعاتی موفق نیروی زمینی سپاه پاسداران به آغوش وطن اسلامی بازگشتند.

فرمانده مرزبانی ناجا با تقدیر و تشکر از اقدام موثر سپاه پاسداران برای آزادی مرزبانان، اظهارکرد: در سالروز گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با تلاش مستمر قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه این دو رزمنده و مرزبان غیور به کشور بازگشتند که جای قدردانی دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس مهرماه سال ۱۳۹۷ گروهک تروریستی جیش الظلم اقدام به ربایش ۱۴ تن از مرزبانان نیروی زمینی سپاه پاسداران و فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی در مرزهای جنوب شرق کرد که با رایزنی های صورت گرفته تمامی این مرزبانان آزاد شده و تنها دو نفر از آنان در بند گروهک تروریستی بودند که روز گذشته آن دو تن نیز آزاد شدند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز