تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
به دنبال صحبت‌های جنجالی سحرزکریا در فضای مجازی مطرح شد:

واکنش اکبر نصراللهی به لایو سحرزکریا/ غلبه ‌احساس یا احساس‌ مسؤولیت؟

لایو ‌سحر ‌زکریا به سرعت در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و دوگانه نادرست واکسن بخرید و واکسن نخرید را وارد مرحله جدیدی کرد.
کد خبر: ۱۷۰۵۲
واکنش اکبر نصراللهی به لایو سحرزکریا/ غلبه ‌احساس یا احساس‌ مسؤولیت؟به گزارش پایگاه خبری معاصر، دکتر اکبر نصراللهی در یادداشتی نوشت: لایو ‌سحر‌زکریا به سرعت در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و دوگانه نادرست واکسن بخرید و واکسن نخرید را وارد مرحله جدیدی کرده‌است.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: «اون واکسن کوفتی رو از هر قبرستونی قراره بخرید که روی ما امتحان بشه، بخرید»...

در مورد چرایی و انگیزه سحر ذکریایی، دیدگاه‌های متفاوتی مطرح شده است ؛ اما چند سوال هم در زمینه درخور تامل است :

آیا اگر ایران واکسن می‌خرید، سلبریتی‌ها در اولویت اول می‌بودند و الان همه واکسینه می‌شدند و هیچ عزیزی را از دست نمی‌دادیم؟ چه افرادی از سلبریتی، مجری بازیگر فوتبالیست و ... ‌را در دنیا می‌شناسید که قربانی کرونا شده‌اند؟

آیا کسی در ایران مخالف خرید و ساخت واکسن است یا ملاحظاتی در مورد سه کشور مطرح شد و... ساخت ، خرید و تهیه واکسن از مطالبه بحق مردم ایران و سلامت مقدم بر همه امور است و کسی را نمی‌شناسم مخالف آن باشد.

در مورد تعارض حرف و عمل سلبریتی‌ها ورعایت نکردن #پروتکل‌هایبهداشتی در مناسبت‌های مختلف از جمله جشن حافظ نوشته‌ام :

سلبریتی‌های عزیز!

خیلی‌ها به نادرست شما را عقل‌کل در همه‌زمینه‌ها می‌دانند و با وجود‌اینکه در مناسبت‌های مختلف از جمله انتخابات گذشته ، گول حرف‌های شما را خورده‌اند اما همچنان به شما اعتماد دارند لطفا مراقب رفتار خود باشید، شما از رانت حمایتی‌ ویروس‌ کرونا برخوردار نیستید؛ یکی از ویژگی‌های این ویروس، برخورد عادلانه با همه کشورها و آدم‌ها است؛شما هم رعایت کنید ...

همچنین مرتبط با اظهار نظر سلبریتی‌ها در مورد همه چیز در ایران ، پاسخ جالب مربی تیم فوتبال لیورپول را نقل کردم. از یورگن‌کلوپ راجع به کرونا می‌پرسند میگه من نمی‌دونم چرا آدم‌های معروف باید راجع به همه مسائل نظر بدهند، من اطلاعاتی درباره کرونا ندارم و کسی که می‌دونه باید در این مورد صحبت کنه...
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز