تهران ۱۱.۷۳° كمينه ۶.۷۹°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
خبر خوش مدیران به بازیکنان پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها پولدار می‌شوند

مدیران باشگاه پرسپولیس در صدد هستند با تامین منابع مالی لازم در این هفته یا نهایت اواسط هفته آینده بخش دیگری از قرارداد اعضای تیم را به آنها پرداخت کنند تا آنها با دغدغه کمتری در ادامه مسابقات حاضر شوند.
کد خبر: ۱۷۰۸۹
به گزارش پایگاه خبری معاصر، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در هفته‌های اخیر به دلیل وضعیت نه‌چندان مناسب دریافتی‌های خود گلایه‌هایی را مطرح کرده و از سرمربی و مدیر تیم درخواست کرده‌اند این موضوع از طریق باشگاه پیگیری شود. 

البته مدیران باشگاه پرسپولیس پس از پرداخت تمامی مطالبات مربوط به فصل قبل، آپشن‌ها و پاداش قرارداد بازیکنان قبل از لیگ قهرمانان آسیا هم 10 درصد از قرارداد این فصل را به حساب‌شان واریز کردند.

با این وجود جعفر سمیعی و مجید صدری در صدد هستند با تامین منابع مالی لازم در این هفته یا نهایت اواسط هفته آینده بخش دیگری از قرارداد اعضای تیم را به آنها پرداخت کنند تا آنها با دغدغه کمتری در ادامه مسابقات حاضر شوند. 

باشگاه پرسپولیس با وجود بستن پرونده طلب اینیگو والنسیا و همچنین پرداخت حدود 300 هزار یورو به ماریو بودیمیر که سبب شده فعلا پنجره نقل و انتقالاتی سرخ‌پوشان باز بماند، همچنان به دلیل پرونده‌های مالی بین‌المللی با دردسرهای زیادی مواجه است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز