تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
پلیس لندن اعلام کرد:

چاقوکشی در لندن با یک کشته و ده مجروح

پلیس لندن اعلام کرد در پی مجموعه‌ای از حملات هولناک چاقوکشی در جنوب لندن یک نفر کشته شد و ده نفر دیگر مجروح شدند.
کد خبر: ۱۷۰۹۷
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از  روزنامه «سان» انگلیس، نیروهای پلیس پنج گزارش چاقوکشی بین ساعت ۶ و ۵۶ دقیقه عصر تا ۹ و ۱۲ دقیقه شب به وقت محلی در منطقه «کرویدون» در لندن دریافت کردند و دو نفر در ارتباط با این حوادث دستگیر شدند.

یک نفر در صحنه حادثه جان خود را از دست داد و دو نفر بر اثر شدت جراحات با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند. به گفته پلیس لندن، اطلاعاتی که نشان دهد این حوادث با یکدیگر مرتبط هستند، در دست نیست اما این حوادث همچنان در دست بررسی است.

حمله با سلاح سرد آفت خیابان‌های لندن شده و سرانه چاقوکشی در این شهر از هر منطقه دیگری در بریتانیا بیشتر است. گزارش تکان‌دهنده ژوئیه گذشته اداره آمار ملی انگلیس نشان داد یک سوم (۳۴ درصد) همه جرایم مرتبط با چاقو در این کشور در لندن ثبت شده است.

این آمار باعث شده آمار قتل در این شهر هم در سال ۲۰۱۹ به ۱۴۹ مورد، بالاترین میزان در بیش از یک دهه برسد که ۹۰ مورد آن بر اثر حمله با چاقو بوده است.  

بنابر این گزارش، در مناطق جنوبی و شرقی لندن مثل لمبت، کرویدون، نیوهام و هاکنی گروه‌های مسلح به سلاح سرد جولان می‌دهند. در انگلیس و ولز هم جرایم مرتبط با چاقو در سطح ملی در مدت تنها ۱۰ سال به ۴۹ درصد رسیده است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز