تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
فردا سه شنبه ساعت17؛

پرسپولیس از مس طلا می‌گیرد

پرسپولیس در دیداری معوقه سه‌شنبه میزبان مس رفسنجان است و در صورت پیروزی مقابل مس رفسنجان 24 امتیازی خواهند شد، البته عبور از مس کار راحتی نیست باید دید گل‌محمدی می‌تواند کیمیاگری کند و از مس طلا بگیرد یا نه.
کد خبر: ۱۷۲۱۱
به گزارش پایگاه خبری معاصر، پرسپولیس در دیداری معوقه سه‌شنبه میزبان مس رفسنجان است. سرخپوشان تهرانی که دو بازی کمتر از سایر تیم‌ها دارد فردا یکی از دو مسابقه معوقه خود را برگزار می‌کند. شاگردان گل محمدی در صورت پیروزی مقابل مس رفسنجان 24 امتیازی خواهند شد و با یک پله صعود به رده سوم جدول می‌رسند. البته عبور از مس کار راحتی نیست باید دید گل‌محمدی می‌تواند کیمیاگری کند و از مس طلا بگیرد یا نه. مس رفسنجان در 5 مسابقه اخیر خود شکست نخورده است و تبدیل به تیمی شکست ناپذیر شده آنهم درحالیکه در 5 هفته ابتدای فصل این تیم نه برد داشت و نه گلی زده بود. مس تیمی است که سرمربی ا‌ش تا 1401 قراردادش را تمدید کرده و می‌خواهد باشگاهی با استانداردهای بالا و برنامه‌ریزی بلند مدت باشد.

پرسپولیس قهرمان 4 دوره لیگ برتر به مصاف تیمی می‌رود که بعد از مدت‌ها به لیگ برتر بازگشته و در این دیدار کنعانی‌زادگان مصدوم یکی از غایبان مشهور پرسپولیس خواهد بود. حامد لک دروازه‌بان سرخپوشان هم به دلیل محرومیت و 4 اخطاره بودن درون دروازه نخواهد ایستاد و نوبت به رادوشوویچ می‌رسد که در لیگ بیستم برای سرخپوشان بازی کند. مهدی ترابی هم اگرچه به پرسپولیس بازگشته اما تا نیم فصل تمام نشود قادر به بازی برای سرخپوشان نخواهد بود.

مس رفسنجان 19 امتیازی که در رده نهم جدول است در صورتی که بتواند نایب قهرمان آسیا را شکست بدهد به رده چهارم جدول  می‌رسد و جانشین پرسپولیس در جدول خواهد شد.  این مسابقه می‌تواند یکی از بازی‌های فنی لیگ لقب بگیرد چون دو تیم برای برد بازی می‌کنند و از حواشی دوری خواهند کرد. سرخپوشان دو هفته به دلیل از دست دادن دو پیشکسوت جوان خود یعنی مهرداد میناوند و علی انصاریان سیاه‌پوش شد ولی قرار است تا پایان سال پرسپولیس مشکی‌پوش باشد.

مشکی که نشان از عزای دو فوتبالیست دوست داشتنی و محبوب است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز