تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی؛

۹۹ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شده است

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در برخورد با قاچاقچیان کالا در عملیات های دو روز گذشته پلیس در سطح استان، ۹ نفر قاچاقچی کالا دستگیر، مقدار تقریبی ۹۹ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و ۴ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
کد خبر: ۱۷۲۵۵
به گزارش پایگاه خبری معاصر، سرهنگ "یوسف سپهوند" در بیان جزئیات این خبر گفت:‌ اجرای طرح عملیاتی پلیس در ارتقاء امنیت اجتماعی که با بررسی کارشناسی جرایم و نوع مطالبات مردمی برنامه ریزی و به مرحله اجرا گذاشته می شود، با جدیت تمام در دستور کار اجرایی پلیس استان قرار دارد.

بر اساس اعلام پلیس، وی اضافه کرد: در دو روز گذشته نیز عملیات های پلیس استان در بخش های مختلف، بازتاب اثربخشی در برخورد با مجرمان داشت که بخش مهمی از این دستاوردهای عملیاتی در سایه مشارکت خوب شهروندان با پلیس به دست آمده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: در برخورد با قاچاقچیان کالا در عملیات های دو روز گذشته پلیس در سطح استان، ۹ نفر قاچاقچی کالا دستگیر، مقدار تقریبی ۹۹ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و ۴ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد:‌ در عملیات های ۴۸ ساعته پلیس در برخورد با سارقان نیز تعداد ۶۱ نفر سارق دستگیر و ۹۲ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

 سرهنگ سپهوند به طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر نیز به عنوان یکی از سرفصل های ماموریتی پلیس اشاره کرد و گفت:‌ در دو روز گذشته ۳۰ نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر و یک کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با قدردانی از همراهی خوب شهروندان استان در انجام هر چه بهتر ماموریت های پلیس گفت: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی است و سامانه تلفنی ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان، پاسخگوی هر گونه انتقاد، پیشهاد، نقطه نظر و پیام های تقدیر مردمی نسبت به عملکرد پلیس است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز