تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
دفتر رسمی نمایندگی مهسون کرمزیگول در ایران؛

رونمایی آلبوم جدید خواننده ترک در ایران/ بهترین موسیقی فجر سینمایی به چه کسی می‌رسد؟

«مهسون کرمزی گول» خواننده مشهور ترک قصد دارد جشن انتشار آلبوم جدیدش را در ایران برگزار کند و مراسم در سال آینده، با کمرنگ شدن همه‌گیری ویروس کرونا و همچنین رعایت نکات بهداشتی برگزار شود.
کد خبر: ۱۷۳۸۲
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از دفتر رسمی نمایندگی مهسون کرمزیگول در ایران، قرار است این خواننده مشهور ترک قصد دارد جشن انتشار آلبوم جدیدش را در ایران برگزار کند و مراسم در سال آینده، با کمرنگ شدن همه‌گیری ویروس کرونا و همچنین رعایت نکات بهداشتی برگزار شود. 

براساس اعلام دفتر رسمی نمایندگی این خواننده در ایران، عنوان این مراسم «دیپلماسی فرهنگی» خواهد بود و قرار است مهمانانی از ایران، ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان در آن حضور داشته باشند. خبرهای رسیده از مهسون کرمزی گول حکایت از آن دارد که برنامه او برای حضور در ایران فعلاً شامل جشن انتشار آلبوم است و قصد برگزاری کنسرت ندارد. اما زمزمه‌هایی مبنی بر برگزاری کنسرت ماهسون در اواخر سال ۱۴۰۰ به میزبانی کشور ایران به گوش می‌رسد.
 
مهسون یکی از خوانندگان مطرح کشور ترکیه است که از سال‌ها قبل طرفداران زیادی در ایران دارد. او طی سال‌های اخیر هم در قالب پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی به ابراز احساسات طرفداران ایرانی‌اش پاسخ داده بود. 

چندی پیش نیز خبری مبنی بر بازی این خواننده مشهور کشور همسایه در یک سریال ایرانی خبرساز شد که وی به فاصله کوتاهی این خبر را تکذیب و عنوان کرد که این تنها در حد یک پیشنهاد بوده است.

امسال سیمرغ بهترین موسیقی فجر سینمایی به چه کسی می‌رسد؟

سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن جشنواره فیلم فجر همواره  جذاب‌ترین بخش‌ این جایزه سینمایی برای اهالی موسیقی بوده است. با اعلام اسامی کاندیدای بخش سودای سیمرغ، باید منتظر ماند و دید که سیمرغ بهترین آهنگساز فجر بر شانه‌های چه کسی می‌نشیند.

 پیام آزادی برای فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا»، بامداد افشار برای فیلم «یدو»، علیرضا افکاری برای فیلم «تی‌تی»، حامد ثابت برای فیلم «بی همه چیز» و فردین خلعتبری برای فیلم «مصلحت» کاندیدای سیمرغ بهترین موسیقی متن از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شده‌اند. 

محمدرضا علیقلی با ۱۵ بار نامزدی برای کسب سیمرغ بلورین جشنواره رکورددار این بخش محسوب می‌شود و  به همراه حسین علیزاده و مجید انتظامی برنده بیشترین سیمرغ بلورین در بخش بهترین موسیقی متن از جشنواره فیلم فجر است.

سال گذشته بامداد افشار برای طراحی و ساخت موسیقی فیلم «پوست» به کارگردانی بهمن ارک و بهرام ارک توانست سیمرغ بلورین سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را به خانه ببرد و باید دید آیا امسال می‌تواند برای نخستین بار از سیمرغ خود دفاع کند یا نه.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز