تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
یک عضو هیئت رییسه فراکسیون دیپلماسی؛

مردم با بررسی دیدگاه ها قصد دارند وارد عرصه انتخابات1400 بشوند

یک عضو هیئت رییسه فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد مردم همواره با بررسی دیدگاه ها و نظرات افرادی که قصد دارند وارد عرصه انتخابات شوند و مشخص است که قصد دارند مشارکت جدی در انتخابات سال آینده با بررسی عملکرد و پیشینه افراد و جریانات سیاسی که تا الان بر مسند اجرایی قرار گرفتند، داشته باشند.
کد خبر: ۱۷۴۹۳
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از ایسنا، غلامرضا شریعتی، درباره فضای سیاسی کشور در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ بیان کرد: مردم همواره با بررسی دیدگاه ها و نظرات افرادی که قصد دارند وارد عرصه انتخابات شوند، برای مشارکت در انتخابات آماده می شوند. امروز نیز مردم این خیز را برداشته اند و مشخص است که قصد دارند مشارکت جدی در انتخابات سال آینده با بررسی عملکرد و پیشینه افراد و جریانات سیاسی که تا الان بر مسند اجرایی قرار گرفتند، داشته باشند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس تصریح کرد: از نظر بنده فضای کشور در آستانه انتخابات بسیار خوب است و غبار آلود یا یخ آلود نیست. زمانی که در بین مردم می رویم همه سوال می کنند چه کسی قرار است به صحنه رقابت بیاید و عملکرد آنان چطور است؟. این سوالات حاکی از آن است که مردم به آینده امیدوارند و در حال تلاش هستند تا گزینه ای را انتخاب کنند تا کشور از مشکلات اقتصادی رهایی یابد.

شریعتی در پایان تاکید کرد: مطبوعات و رسانه ها چهره هایی را مطرح کردند که قرار است در انتخابات نامزد شوند، اما هنوز به طور قطعی مشخص نیست. هرچه جلوتر برویم چهره ها غربال شده و افرادی که فضا را مناسب نمی بینند حضور پیدا نخواهند کرد. امیدواریم با خیزی که مردم برداشتند و دل نگرانی و دغدغه ای که برای انتخاب رییس اجرایی کشور دارند بهترین گزینه با مشارکت حداکثری مردم انتخاب شود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز