تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
سعید حدادیان:

نفوذ آمریکا هرگز محقق نخواهد شد

حدادیان اظهار داشت: در اوایل انقلاب مردم با شعار الله اکبر بر طاغوت غلبه کردند، و در جنگ هم همین شعار را در جبهه ها سر دادند، و اینک نیز، الله همان اکبر است و العیاذ بالله "الله" ، اصغر نشده است!
کد خبر: ۱۷۵۸
اخبار معاصر: حاج سعید حدادیان مداح اهل بیت (ع) پیرامون نفوذ آمریکا در جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: تنها راه نفوذ آمریکا، کنار گذاشتن اسلام است که به فضل الهی هرگز محقق نخواهد شد.

حدادیان با اشاره به اینکه عده ای در داخل کشور در این ایام، سعی بر این دارند تا موضوع آمریکا و اسلام آمریکایی را عادی جلوه دهند، خاطرنشان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس) بحث اسلام آمریکایی را در بدو انقلاب مطرح کرد و آن را یکی از خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد که این مهم در جای جای صحیفه نور قابل رویت است.

وی که در مراسم شب شهادت جواد الائمه در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) سخن می گفت، با اشاره به اینکه در صورت از بین بردن اثر اسلام در داخل کشور، آمریکا می تواند در ایران نفوذ کند یادآور شد: این همان اسلام آمریکایی است که امام خمینی (ره) می فرمود.

این ذاکر اهل بیت(ع) در ادامه با یادآوری اینکه امام خمینی (ره) در ایام دفاع مقدس فرموده بودند اگر این جنگ 20 سال ادامه پیدا کند، ما تا آخر ایستاده ایم، خاطرنشان کرد: با این تفاسیر، ما هنوز 12 سال به امام راحل بدهکاریم.
 
انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: صراط
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز