تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۱.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
دیدگاه پیشکسوت فوتبال در آستانه انتخابات پیش‌روی فدراسیون

ماجرای مدیران بد فدراسیون فوتبال/ از کفاشیان تا امروز

پیشکسوت فوتبال، درباره عملکرد فدراسیون قبلی فوتبال و انتخابات پیش روی این فدراسیون اظهار کرد: ضعیف‌ترین و بدترین دوران فدراسیون از زمانی شروع شد که علی کفاشیان و مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال را در دست گرفتند.
کد خبر: ۱۷۷۰۹
فدراسیون فوتبال در سال‌های اخیر بدترین مدیران را داشته استبه گزارش پایگاه خبری معاصر، ناصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال، درباره عملکرد فدراسیون قبلی فوتبال و انتخابات پیش روی این فدراسیون اظهار کرد: ضعیف‌ترین و بدترین دوران فدراسیون از زمانی شروع شد که علی کفاشیان و مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال را در دست گرفتند. فدراسیون نیاز به یک اتاق فکر داشت که از تجربیات پیشکسوتان و دانش مربیان و اهالی فوتبال استفاده شود تا راهکار های مناسبی برای حل مشکلات انتخاب شود اما مدیران در دوره قبل بسیار خودخواه بودند و توجهی به توصیه‌های دیگران نمی‌کردند. آن‌ها هر کاری می‌کردند تا جایگاهشان را حفظ کنند و در این مدت لطمه‌های زیادی به فوتبال زدند. متاسفانه فدراسیون در سال‌های اخیر برنامه ریزی خوبی نداشته و نتوانسته در بخش‌های مختلفی از جمله فوتبال پایه و آسیا خوب کار کند و پول‌های زیادی هدر رفته است.

او در خصوص انتخابات پیش روی فدراسیون گفت: نمی‌توانم بگویم چه کسی شانس بیشتری برای رسیدن به ریاست فدراسیون را دارد. همه افرادی که تایید صلاحیت شده‌اند سابقه مدیریتی دارند به جز علی کریمی که جوان بسیار خوبی است و از شاگردان قدیمی من است. او می‌تواند از افراد با تجربه و متخصص در کنار خودش استفاده کند و از تجربه‌های آن‌ها استفاده کند تا کم تجربه بودنش در عرصه مدیریت جبران شود.

ابراهیمی همچنین به وضعیت مالی فدراسیون پرداخت و گفت: در طول این سال‌ها پول‌های زیادی هدر رفت که باعث شد فدراسیون بدهی‌های سنگینی داشته باشد و حتی ممکن بود ساختمان این فدراسیون به فروش گذاشته شود. هر کسی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود، باید بتواند این بدهی‌ها را تسویه کند. مدیران بعدی اگر بودجه مناسبی نداشته باشند، نمی‌توانند به مشکلات رسیدگی کنند چون علاوه بر بدهی‌های سنگین، ما برای رسیدگی به سایر مشکلات مثل فوتبال پایه نیاز به بودجه داریم.

او در پایان به مشکلات فوتبال پایه پرداخت و گفت: تیم‌های باشگاهی نمی‌توانند در بخش پایه خوب عمل کنند. ما در سراسر ایران استعدادهای زیادی داریم اما متاسفانه از این استعدادها استفاده نمی‌شود. باید دست دلالان از فوتبال کوتاه شود تا نتوانند به راحتی بازیکنان را جا به جا کنند و از آن‌ها دلالی کنند. گاهی می‌بینیم که یک مربی در طول فصل چند بازیکن عوض می‌کند که تمام این‌ها به خاطر وجود همین دلال‌ها است که مهره‌ها را جا به جا می‌کنند و از این راه درآمد زیادی دارند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز