تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°

۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

گاف پادشاه سعودی در عیادت از مجروحان حادثه سقوط جرثقیل در مکه

پادشاه عربستان در عیادت از مجروحان و محل حادثه سقوط جرثقیل در مکه به جای تسلیت گفتن به خانواده قربانیان به "شهدا" تسلیت گفت!
کد خبر: ۱۷۸۰
اخبار معاصر: پادشاه رژیم سعودی روز گذشته و یک روز پس از فاجعه مرگبار در مکه مکرم از محل حادثه سقوط جرثقیل در مسجد الحرام بازدید و مجروحان این حادثه را در بیمارستان النور مکه عیادت کرد.

در این حادثه مرگبار، ۱۰۷ نفر از حجاج کشته و ۲۳۸ تن دیگر مجروح شدند. که متأسفانه ۸ زائر ایرانی نیز در این حادثه جان باختند.

پادشاه سعودی را در این بازدید «خالد الفیصل بن عبدالعزیز» فرماندار مکه، «محمد بن نایف» ولیعهد و وزیر کشور و «محمد بن سلمان» ولی ولیعهد و وزیر دفاع رژیم سعودی و تعدادی دیگر از مقامات سعودی همراهی می‌کردند.

«سلمان بن عبدالعزیز» در این بازدید جویای حال مجروحان این حادثه شد و گفت: تحقیق در مورد دلایل این حادثه شروع شده و نتایج تحقیقات به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
حادثه مرگبار، ۱۰۷ نفر از حجاج کشته و ۲۳۸ تن دیگر مجروح شدند.

پادشاه عربستان همچنین از محل حادثه سقوط جرثقیل بازدید کرد و در گفتگو با یک خبرنگار گفت: امروز برای بازدید از محل حادثه و اطلاع از دلیل آن و نحوه بازسازی به اینجا آمدم.

وی که به دادن گاف‌های عجیب و غریب شهرت یافته در ادامه به جای تسلیت گفتن به خانواده کشته شدگان، اظهار داشت: به شهدا تسلیت می‌گویم(!)، و مغفرت و رحمت الهی را برای آنان خواستاریم.

سلمان بن عبدالعزیز گفت: پادشاه سعودی این افتخار را دارد که خادم حرمین شریفین باشد.

حادثه مکه مکرمه واکنش آیت‌الله مکارم شیرازی مرجع عالیقدر شیعیان را نیز درپی داشته و ایشان روز گذشته با انتقاد از بی‌تدبیری مقامات سعودی گفتند: آل سعود توانایی اداره حرمین شریفین را ندارند، کدام عقل سلیم اجازه می‌دهد در بالای مسجدالحرام در ایامی که میلیون‌ها نفر برای زیارت می‌آیند جرثقیلی باشد که یک طوفان باعث سقوط آن شود و صدهان نفر کشته و زخمی شوند.

انتهای پیام/


منبع: ابنا
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
نظرات بینندگان
عمو محمد
United Kingdom
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۲
واقعه ۱۱ سپتامبر دوباره واین بار در عربستان تکرار شد واکنون باید منتظر باشیم ببینیم این بار امریکا به بهانه بن لادن کشتن به کجا حمله میکند..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱
اونها ابروی اسلام را برده اند

آخرین اخبار روز