تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

کشور نیازمند خلاقیت و کارآفرینی است/ در انتخابات1400 به دنبال فرد اصلح باشیم

قاسمی پور، یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد که همه از مشکلات موجود کشور آگاه هستیم ولی این دلیل نمی شود که عده ای بخواهند از تحریم انتخابات سخن بگویند، چرا که انتخابات ضعیف به نفع مردم نیست.
کد خبر: ۱۷۹۴۹
به گزارش پایگاه خبری معاصر شیوا قاسمی پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به لزوم استقبال پرشور مردم از انتخابات ریاست جمهوری سال آینده عنوان کرد: کشور ما کشوری عظیم است خیلی ها علیه این کشور عظیم ایستاده اند و قصد دارند به آن ضربه وارد کنند، تنها راه ما نیز ایستادگی و مقابله با آنها است.

وی افزود: اگرچه همه می دانیم مشکلات وجود دارد ولی این مشکلات دلیل نمی شود که عده ای بخواهند از تحریم انتخابات سخن بگویند و کشور را زیر سوال ببرند تا خوشایند دیگران و دشمنان باشد، اگر معاندین و رسانه های خارجی از تحریم انتخابات سخن می گویند مگر اداره کشور ما دست آنها است؟

نماینده مردم مریوان در مجلس تاکید کرد: اگر انتخابات ما پرشور باشد مردم بهترین شخص و فرد اصلح را انتخاب می کنند، انتخابات ضعیف به نفع مردم نیست، نه به نفع معیشت و نه به نفع امنیت آنها است؛ بلکه موجب افزایش مشکلات نیز می شود.

وی در پایان اضافه کرد: انتخاب فرد اصلح دارای اهمیت بسیاری است، ما باید به دنبال انتخاب فردی باشیم که صاحب فکر و خلاق باشد، کشور ما امروز نیازمند خلاقیت و کارآفرینی است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز