تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

تاکید قالیباف بر ممنوعیت اجرای پروتکل الحاقی از فردا

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که باید از پنجم اسفندماه اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی متوقف شود، گفت: طبق این قانون بعد از پنجم اسفندماه هرگونه دسترسی بیشتر از پادمان ممنوع و غیرقانونی است.
کد خبر: ۱۸۱۲۳
به گزارش پایگاه خبری معاصر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (دوشنبه) و بعد از موافقت مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارش کمیسیون امنیت ملی به قوه قضاییه درباره تخلف دولت از اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران اظهار کرد: همان طور که از صبح نمایندگان صحبت کردند، مشخص است که مطابق با مصوبه مجلس شورای اسلامی ما باید نظارت بر اجرای قانون را پیگیری کنیم. بخشی از این قانون اجرا شده و اکنون زمان اجرای موضوع پروتکل الحاقی است.

وی ادامه داد: باید از فردا یعنی تا پایان وقت اداری فردا به بعد موضوع پروتکل الحاقی اجرا شود. ما در مجلس شورای اسلامی بر اجرای قانون مصمم هستیم یعنی باید اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی کاملا متوقف شود که این شامل همه دسترسی‌ها و همه پیش بینی‌ها در قانون است، لذا هرگونه دسترسی بیشتر از پادمان ممنوع و غیرقانونی است.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی وظیفه خود را بر نظارت بر اجرای این قانون می‌داند که دو کمیسیون امنیت ملی و انرژی نیز از طرف مجلس موظف به نظارت میدانی و ارائه گزارش‌های مرتب هستند. طبیعتا هرگز تخلف از قانون را نمی‌پذیریم و براساس مصوبات مجلس شورای اسلامی امورات را پیگیری می‌کنیم.

وی در پایان از رای نمایندگان قدردانی کرد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز