تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
استاندار تهران گفت:

سرقت ماهانه 1000 پراید در تهران به‌دلیل بی‌کیفیتی قفل

بر اساس آماری که از سوی نیروی انتظامی اعلام شده، در ماه در تهران نزدیک به ۱۰۰۰ خودرو پراید به دلیل ضعف ایمنی و به‌طور مشخص قسمت سوئیچ این خودرو، به سرقت می‌رود.
کد خبر: ۱۸۱۵۴
ماهانه ۱۰۰۰ پراید در تهران به علت بی‌کیفیتی قفل سرقت می‌شودبه گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از اتاق بازرگانی تهران، انوشیروان محسنی‌بندپی امروز در مراسم تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان تهران اظهار داشت: اگر همچنان به دور کشور حلقه بسته و از تعامل و داد و ستد با کشورهای جهان به دور باشیم، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کشور به رشد و بروز نبوغ اقتصادی خود دست نخواهند یافت.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه کشور برای توسعه تجارت و جذب سرمایه و فناوری باید به دنیای خارج در ارتباط باشد، به وضعیت تولید خودرو در کشور طی چند دهه اخیر اشاره کرد و گفت: در صنعت خودروسازی کشور شاهد عدم کیفیت محصولات هستیم که نتیجه نبود رقابت در این عرصه و ممنوعیت واردات خودرو خارجی است.

وی سپس به کیفیت پایین تولیدات خودرویی در کشور اشاره دیگری کرد و افزود: بر اساس آماری که از سوی نیروی انتظامی اعلام شده، در ماه در تهران نزدیک به ۱۰۰۰ خودرو پراید به دلیل ضعف ایمنی و به‌طور مشخص قسمت سوئیچ این خودرو، به سرقت می‌رود.

محسنی‌بندپی با تاکید بر اینکه دیگر نمی‌توان با تکنولوژی و مصرف انرژی یک دهه گذشته، در کشور اقدام به تولید محصولات کرد، افزود: امروز یکی از معیارهای دولت‌ها در عرصه جهانی، کمک به رشد نوآوری در صنایع و خدمات است، از این رو سیاستگذاران در کشور وظایف مهمی در این زمینه باید برعهده گیرند.

استاندار تهران سپس به تلاش این نهاد برای متقاعدسازی سازمان حفاظت محیط‌زیست برای اصلاح قانون استقرار واحدهای تولیدی در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران اشاره کرد و گفت: سرانجام موفق شدیم تا موافقت رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست و وزیر صمت برای اصلاح این قانون را دریافت کنیم و این موضوع به زودی در هیأت دولت مطرح و احتمالاً به تصویب خواهد رسید و واحدهای صنعتی می‌توانند اقدام به نوسازی و بازسازی خود کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز