تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱

محاکمه مردي که نوزاد 3 ماهه اش را کشت

مردي چهار سال قبل با مأموران پليس تماس گرفت و گفت نوه‌اش توسط پسرش از خانه خارج شده ‌است و او هيچ توضيحي در اين‌باره نمي‌دهد. زماني که مأموران به محل رسيدند و مرد جوان را دستگير کردند، او اعتراف کرد نوزاد سه‌ماهه‌اش را به قتل رسانده ‌است.
کد خبر: ۱۸۱۶
اخبار معاصر: مردي چهار سال قبل با مأموران پليس تماس گرفت و گفت نوه‌اش توسط پسرش از خانه خارج شده ‌است و او هيچ توضيحي در اين‌باره نمي‌دهد. زماني که مأموران به محل رسيدند و مرد جوان را دستگير کردند، او اعتراف کرد نوزاد سه‌ماهه‌اش را به قتل رسانده ‌است.

اين مرد که مدعي‌ بود نوزاد سه ماهه حاصل خيانت همسرش به او بوده‌، ماجرا را اين‌طور براي مأموران تعريف کرد: مدتي قبل من به‌خاطر موادفروشي و اعتياد به شيشه به زندان افتادم و در اين مدت همسرم با مردان زيادي رابطه داشت که بيشتر آنها دوستان من بودند و به خانه‌ام رفت و آمد داشتند، وقتي در زندان بودم، کساني که از دوستانم بودند و زنداني مي‌شدند، اين موضوع را به من گفتند.

 آزاد که شدم، متوجه شدم همسرم باردار است و مدتي بعد هم بچه به دنيا آمد. هرچند او مدعي بود بچه از من است؛ اما بعد از انجام آزمايش دي‌ان‌اي متوجه شدم بچه مال من نيست.

 در اين مدت همسرم به‌خاطر مصرف مواد زنداني شد. بچه با من زندگي مي‌کرد، من در طبقه پايين خانه پدري‌ام بودم و وقتي زنم زنداني شد مادرم از بچه مراقبت مي‌کرد. روز حادثه به من گفت از بچه مراقبت کن تا من کاري انجام دهم.

متهم در ادامه گفت: «بچه را که روي زمين گذاشتم، گريه کرد. من هم عصباني شدم و همانجا بالش را روي دهانش گذاشتم و رفتم. وقتي برگشتم بچه خفه شده‌ بود. چون مي‌ترسيدم واقعيت را بگويم منتظر شدم تا دخترم از مدرسه بيايد و بعد به او گفتم داشتم به بچه شير مي‌دادم که خفه شد. جسد را داخل يک ساک گذاشتم و به منطقه تجريش رفتم و جسد را سرکوچه‌اي رها کردم و بعد هم موضوع را با يک تلفن کارتي به مأموران خبر دادم و گفتم من يک شهروند عادي هستم که وقتي داشتم رد مي‌شدم ديدم يک ساک که حاوي جسد يک کودک است، سر خياباني در تجريش رها شده‌ است برايم مهم بود که بدانم جسد توسط مأموران کشف مي‌شود يا نه. خودم را گوشه‌اي مخفي کردم و چند دقيقه بعد ديدم که مأموران آمدند و جسد را بردند».

با اعتراف اين مرد و بررسي دقيق پرونده مشخص شد گفته‌هاي او درباره رهاکردن جنازه واقعيت دارد. به‌اين‌ترتيب او هم بازداشت شد. هرچند از سوي خانواده متهم شکايتي به دادسرا برده‌ شده‌ بود، اما از آنجايي که ادعا شد اين نوزاد حاصل يک رابطه نامشروع بوده و پدرش مشخص نيست، دادستان به‌عنوان ولي قهري براي متهم درخواست قصاص کرد و پرونده براي رسيدگي به شعبه چهار دادگاه کيفري شماره يک استان تهران فرستاده شد. روز گذشته در جلسه رسيدگي به اين پرونده با توجه به اينکه مادر کودک هم در زندان بود بعد از اينکه نماينده دادستان درخواست قصاص را مطرح کرد و شرحي از پرونده را ارائه داد، قضات تحقيقاتي را در مورد سرنوشت مادر کودک انجام دادند که در تحقيق از فرزند بزرگ اين زن مشخص شد او به درخواست پدر مادرش هيچ ارتباطي با مادرش نداشته، ضمن اينکه تأييد کرد در نبود پدر، مادرش با مردان غريبه ارتباط داشت و از وقتي که زنداني شده ‌است هم اين زن از سوي خانواده طرد شده و تصميم بر آن است که هيچ‌کدام از اعضاي خانواده به ديدنش نروند.  سپس نوبت به متهم رسيد. او يک‌بار ديگر جزئيات آنچه را اتفاق افتاده بود، توضيح داد و اتهام قتل را قبول کرد.

او گفت: من مطمئن شده ‌بودم بچه مال من نيست و زنم به من خيانت کرده‌ است به همين دليل هم دست به اين کار زدم. با اينکه اعتياد دارم؛ اما من بچه‌هاي ديگر هم دارم که هميشه سعي کردم با آنها رابطه خوبي داشته‌ باشم و اعتيادم روي بچه‌هايم تأثير نگذارد. هيأت قضات با پايان جلسه رسيدگي براي صدور رأي پرونده وارد شور شدند.

انتهای پیام/

منبع: شرق
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز