تهران ۹.۹۱° كمينه ۶.۷۹°  بیشینه ۹.۹۹°
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
معاون آبزی پروی شیلات هرمزگان گفت:

بزرگترین مزرعه پرورش ماهی خاورمیانه در قشم افتتاح می شود

بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در قفس خاورمیانه در قشم افتتاح می شود. این طرح خدمات بسیار ارزشمندی برای تکمیل زنجیره آبزی پروری به ویژه تکثیر و پرورش ماهی، میگو و جلبک را با خود به همراه داشته است
کد خبر: ۱۸۱۷۹
افتتاح بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در قفس خاورمیانه در قشمبه گزارش پایگاه خبری معاصر، مسعود بارانی با بیان اینکه قشم ظرفیت های فوق العاده ای در زمینه های شیلاتی به ویژه آبزی پروری دارد گفت: اقدامات بسیار ارزشمندی برای تکمیل زنجیره آبزی پروری به ویژه تکثیر و پرورش ماهی، میگو و جلبک در این شهرستان انجام شده است و خوشبختانه به خوبی پویایی فعالیت های شیلاتی در این شهرستان در مسیر توسعه قابل مشاهده است.

وی در بازدید از مونتاژ قفس های مزرعه پرورش ماهی در قفس این مزرعه را با ظرفیت پنج هزار تن بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در قفس خاورمیانه خواند و گفت: با بهره برداری از این مزرعه ضمن افزایش قابل توجه سهم آبزی پروری استان هرمزگان، برای بیش از ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

بارانی در بازدید از مرکز در حال ساخت تکثیر میگو گفت: این مرکز با ظرفیت اسمی ۵۰ میلیون قطعه و توان عملیاتی تولید ۲۰۰ میلیون قطعه بچه میگو در ابتدای سال ۱۴۰۰ به بهرداری می رسد و برای بیش از ۳۰ نفر اشتغال ایجاد می کند.

معاون آبزی پروی شیلات همچنین از مزارع پرورش میگو در حال ساخت غرب جزیره قشم بازدید کرد و با دیدار چهره به چهره به بررسی مسائل و مشکلات آبزی پروران شهرستان قشم پرداخت.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز