تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
پنج‌شنبه هفته جاری

جلسه نهایی حل اختلاف‌ پرسپولیس و کارگزاری برگزار می شود

تا پنجشنبه هفته جاری جلسه نهایی بین باشگاه و کارگزار برند با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود تا تکلیف ادامه همکاری آنها مشخص شود.
کد خبر: ۱۸۲۱۳
تصمیم نهایی باشگاه پرسپولیس باکارگزار مشخص می شودبه گزارش پایگاه خبری معاصر، جعفر سمیعی از زمان حضور در جایگاه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس با کارگزار برند سرخپوشان برای جذب اسپانسر و تامین منابع مالی به مشکل خورده است تا کار به درخواست او از وزارت ورزش برای فسخ قرارداد با این شرکت برسد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکنون نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان پول از یک شرکت که اسپانسر سرخ ها هم نیست قرض گرفته تا بتواند مطالبات گذشته این باشگاه به افرادی نظیر ماریو بودیمیر و همچنین قسط اول قرارداد فصل جاری بازیکنان، اعضای کادرفنی و تدارکات را پرداخت کند.

با این حال کارگزار برند باشگاه معتقد است بندهای مالی مندرج در قرارداد با پرسپولیس را بطور کامل اجرا کرده است و تا پایان سال نیز پرداختی نخواهد داشت.

این در حالی است که سمیعی معتقد است میزان درآمدزایی کارگزاری بیشتر از کف قرارداد است و آنها باید حداقل ۲۰ میلیارد تومان دیگر به حساب باشگاه واریز کنند.

اختلاف نظری که پس از چند جلسه بین طرفین برطرف نشد تا پنجشنبه هفته جاری جلسه نهایی بین باشگاه و کارگزار برند با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار شود تا تکلیف ادامه همکاری آنها مشخص شود.

سمیعی در حالی خواهان پول از کارگزاری باشگاه است که تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده قرارداد بین آنها حالت اجرایی پیدا کرده است و سرخ ها چاره ای جز تحمل شرایط موجود تا پایان این مدت ندارند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز