تهران ۹.۹۱° كمينه ۷.۷۹°  بیشینه ۹.۹۹°
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
سردار علیرضا افشار گفت:

آمریکا پس از خروج از برجام در انزوا قرار دارد

سردار افشار گفت: در حالی‌که تا پیش از این، اجماع جهانی علیه ایران در مورد ساخت سلاح هسته ای وجود داشت، با برجام شرایط تغییر کرد و حتی تبدیل به ابزاری برای ایران علیه آمریکا شده است؛ زیرا این کشور پس از خروج از برجام در انزوا قرار دارد.
کد خبر: ۱۸۲۵۱
به گزارش پایگاه خبری معاصر، سردار علیرضا افشار رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی در گفت و گو با برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو با بیان اینکه مردم بیشترین نقش را در مقابله با استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی در دوران پس از انقلاب اسلامی داشتند، گفت: هوشمندی مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی توانست تمام توطئه های دشمنان را خنثی کند.

وی با بیان اینکه توطئه های آمریکا در ۴۲ سال گذشته توسط ایران بدل شدند و به ضرر آمریکا تمام شده است، اظهار کرد: تاب آوری و تحمل شرایط توسط مردم واقعاً جای تقدیر و سپاس دارد و در این راستا باید شرایطی را به وجود بیاوریم که اقتصاد کشور روی پای خود بایستد و مسائل و مشکلات را حل کنیم.

رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به نرمش قهرمانه و انعقاد معاهده برجام، بیان کرد: در حالی‌که تا پیش از این، اجماع جهانی علیه ایران در مورد ساخت سلاح هسته ای وجود داشت، با برجام شرایط تغییر کرد و حتی تبدیل به ابزاری برای ایران علیه آمریکا شده است؛ زیرا این کشور پس از خروج از برجام در انزوا قرار دارد.

وی یادآور شد: در دفاع مقدس، دشمنان جنگی را به ایران تحمیل کردند، اما آن جنگ باعث شد قدرت نظامی و دفاعی خود را به حدی برسانیم که امروز در یک حالت بازدارندگی قرار بگیریم و قدرت نظامی منطقه ای و جهانی باشیم. دشمن در پی حمله داعش، نقشه های زیادی علیه منطقه و ایران داشت، اما با هوشمندی، به شرایطی رسیدیم که امروز نفوذ منطقه ای ایران بسیار زیاد است.

سردار افشار ادامه داد: دشمن هزینه های زیادی در منطقه کرده بود، اما همه آن‌ها به واسطه هوشمندی ایران بر باد رفت و در پی ارتباط صمیمانه ای که با ملت های منطقه به ویژه عراق و سوریه داشتیم، موقعیت جنگ را تبدیل به موقعیت برتر ایران کردیم.

رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی شرط خنثی سازی نقشه های دشمنان را وحدت و توجه به مردم دانست و عنوان کرد: دست یابی به این اهداف مهم نیازمند توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز