تهران ۱۹.۸۴° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
با موافقت ستاد کرونای استان خوزستان؛

بازگشایی بازار و فعالیت مجدد اصناف در دزفول

فرماندار ویژه دزفول گفت:شرایط کرونا در دزفول همچنان قرمز است ولی به دلیل مشکلات اصناف و همچنین همکاری که اصناف با ستاد کرونا داشتند، درخواست بازگشایی بازار دزفول به ستاد استانی کرونا داده شد که به آن موافقت شده است.
کد خبر: ۱۸۳۴۷
به گزارش پایگاه خبری معاصر، علی فرهمند پور صبح امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شرایط کرونا در دزفول همچنان قرمز است ولی به دلیل مشکلات اصناف و پس از دیدار با آنها و همکاری که اصناف با ستاد کرونا داشتند، درخواست بازگشایی بازار دزفول به ستاد استانی کرونا داده شد که به آن موافقت شده است.

وی با تشکر از همکاری اصناف و بازاریان، افزود: اصناف برای جلوگیری از تعطیلی دوباره، بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه موانع ترافیکی ایجاد شده در هسته مرکزی شهر و بازار دزفول دقایقی پیش جمع آوری شد، افزود: اصناف به مصوبه ستاد کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای تجاری بعد از ساعت ۲۱ توجه کرده و آن را جدی بگیرند تا ناچار به تعطیلی مجدد بازار نباشیم.

فرهمند پور در خصوص وضعیت مبادی ورودی دزفول نیز گفت: پل حمیدآباد مسدود است و از فردا شب (ساعت ۲۴ جمعه) بازگشایی می‌شود.

وی عنوان کرد: مبادی ورودی به مناطق کوهستانی شمالی شهرستان شامل بخش‌های سردشت و شهیون مسدود است و در دو روز پایان هفته اگر خودرویی در این جاده‌ها مشاهده شود علاوه بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، خودرو توقیف و تا پس از تعطیلات نوروز به پارکینگ منتقل می‌شود.

فرماندار ویژه دزفول از همه شهروندان، اصناف و بازاریان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، شرکت نکردن در تجمع‌ها، رعایت فاصله اجتماعی و همچنین خودداری از ترددهای غیرضروری در کاهش شیوع کرونا همکاری کنند.

به گزارش مهر، شهرستان دزفول در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و تاکنون دو مورد ابتلاء به کرونای انگلیسی در این شهرستان مشاهده شده است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز