تهران ۱۹.۸۴° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

شرکت نکردن در انتخابات دردی دوا نمی کند

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مشارکت پایین در انتخابات مشکلی را حل نمی کند بلکه صرفا دشمن را جسورتر می سازد و بر مشکلات می افزاید.
کد خبر: ۱۸۳۸۳
شرکت نکردن در انتخابات دردی دوا نمی کندبه گزارش پایگاه خبری معاصر، مهرداد ویس‌کرمی، با تاکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده عنوان کرد: این کشور متعلق به این مردم است و خود مردم باید سرنوشت خود را تعیین کنند و کشورشان را آباد سازند، اگر فردی از تعیین سرنوشت کشور خود سریاز زند چه اتفاقی رخ می دهد؟ حتی با پایین بودن مشارکت هم در نهایت افرادی هستند که در انتخابات شرکت می کنند و فرد مورد نظر خود را انتخاب می کنند و آن گاه همه باید سیاست هایی که برای اداره کشور در چهارساله آینده اتخاذ می شود را دنبال کنند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس ادامه داد: کشور که بدون قانون، رییس جمهور و دولت پیش نمی رود، پس عقل حکم می کند که ما در تعیین سرنوشتمان که به برکت انقلاب اسلامی در انتخابات ها به ما داده شده است، سهیم باشیم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: اگر خطا یا سوء مدیریتی در کشور رخ داده است نباید آن را با قهر کردن پاسخ دهیم، چرا که این کار مشکلی را حل نمی کند و دردی را دوا نمی کند، راه درست این است که به گذشته نگاه کنیم و با عبرت گیری از گذشته به سوابق کاندیداها و برنامه هایشان رای آگاهانه بدهیم، این که دشمن مردم ما را تشویق می کند که در انتخابات شرکت نکنید به این معنی است که شرکت در انتخابات به نغع همه ما و به نفع کشور است، آن ها هیچ گاه خیر و صلاح ما را نخواسته اند، انتخابات پر شور پیام وحدت و یک صدایی به خارج از کشور مخابره می کند.

ویس کرمی با تاکید بر اینکه مشارکت پایین در انتخابات مشکلی را حل نمی کند بلکه صرفا دشمن را جسورتر می سازد و بر مشکلات می افزاید، تصریح کرد: به لطف خدا یک انتخابات پرشور و آگاهانه ای از سوی مردم رقم می خورد، اگرچه مردم از مسئولین دلگیر هستند و بسیاری از نقدهای آن ها وارد است، ولی این موضوع نباید دلیلی برای عدم شرکت مردم در انتخابات باشد، مسئولین نیز باید تلاش کنند که با رفتارهای خود به اعتمادها آسیب وارد نکنند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز