تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۰.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

طرح مسکن ملی در گلستان کلنگ زنی شد

ظهر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی آیین کلنگ زنی پروژه های طرح اقدام ملی تأمین مسکن شهرستان های گرگان و گنبدکاووس انجام شد.
کد خبر: ۱۸۴۵۴
به گزارش پایگاه خبری معاصر، ظهر شنبه با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی آیین کلنگ زنی پروژه های طرح اقدام ملی تأمین مسکن شهرستان های گرگان و گنبدکاووس انجام شد.

مجری طرح مسکن ملی در گرگان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و در گنبدکاووس بنیاد مسکن گلستان است.

در این مرحله ۲۲۰ واحد مسکونی در گرگان و ۹۶ واحد در گنبدکاووس احداث خواهد شد.

همچنین در این آیین جشن اختتامیه مسکن مهر استان گلستان هم برگزار شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان در حاشیه این آیین گفت: آیین کلنگ زنی که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندار و مدیران کل استان گلستان در گرگان برگزار شد تعداد ۲۲۰ واحد در شهرک سعدآباد است که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ساخته می شود.

محمد مهدی سلمان زاده گفت: این پروژه در دو قطعه زمین و مجموعاً ۱۴ هزار مترمربع با ۱۱ بلوک، پنج طبقه و جمعاً در بنا حدود ۲۸ هزار متر مربع ساخته می شود.

وی گفت: نحوه واگذاری این واحدها برابر ضوابط و شرایط وزارت راه و شهرسازی و ثبت نام در سامانه مربوط به طرح اقدام ملی مسکن است.

سلمان زاده اشاره کرد: یکی از دغدغه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره موضوع مسکن جوانان کم درآمد است که هدف از این اقدام واگذاری مسکن بصورت ارزان قیمت به آنها است.

وی در پایان عنوان کرد: سهم ساخت ستاد در این استان هزار واحد است که تاکنون راه و شهرسازی توانست زمین را در اختیار ستاد قرار دهد که در صورت تحویل زمین های بیشتر از جمله منطقه مریم آباد و یا در شهرهای دیگر ستاد این آمادگی را دارد تا این تعداد و یا تعداد بیشتر، تعهد را به سرانجام برساند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز