تهران ۱۱.۷۳° كمينه ۸.۷۹°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
محمدعلی محمودزاده درباره تیمداری در حوزه بانوان رشته دو و میدانی؛

بانوان را هرگز تنها نخواهیم گذاشت

محمدعلی محمودزاده گفت: بانوان را هرگز تنها نخواهیم گذاشت و تلاش می‌کنیم تا همراه آنها در مسیر موفقیت باشیم و حمایت‌های خود را دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۱۸۴۵۹
به گزارش پایگاه خبری معاصر، نشست خبری تیم دو و میدانی بانوان سداد ظهر امروز با رونمایی از پیراهن این تیم در رقابت‌های داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور برگزار شد.

محمدعلی محمودزاده درباره تیمداری در حوزه بانوان رشته دو و میدانی گفت: خیلی اتفاقی با قهرمانان زن این حوزه آشنا شدیم و وظیفه اجتماعی و حقوقی خودمان دیدیم که حمایت مالی کنیم تا تیمی سرشار از انرژی جوانان مستعد و ورزشکار را که قهرمانی‌های متعدد دارند را حفظ کنیم.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک ادامه داد: آنها را هرگز تنها نخواهیم گذاشت و تلاش می‌کنیم تا همراه آنها در مسیر موفقیت باشیم و حمایت‌های خود را دریغ نخواهیم کرد.

محمودزاده درباره احتمال تیمداری در رشته‌های دیگر تصریح کرد: ما آمدیم تا شرکت‌های دیگر نیز به حمایت از چنین رشته‌هایی بپردازند. حضور گسترده ما در سایر رشته‌ها به این رشته بستگی دارد.

سپیده توکلی مربی تیم دو و میدانی بانوان سداد نیز در این باره گفت: مشکلات اقتصادی باعث شد تا تیم قبلی را که در طول چند سال گذشته جمع آوری کرده بودیم در آستانه از دست دادن داشته باشیم اما حمایت‌های بی دریغ مجموعه سداد سبب شد تا همچنان در لیگ بمانیم و خودمان را برای بازی‌ها آماده کنیم.

او درباره شرایط قراردادهای اعضای تیم تصریح کرد: سال اول تیمداری این مجموعه است. به قهرمانان رشته که مقام بیاورند پاداش ویژه می‌دهیم و کسانی هم که رکورد شکنی کنند پاداش خواهند گرفت. در واقع به اعضای تیم که بتوانند رتبه‌های اول تا چهارم را بیاورند پول داده خواهد شد.

توکلی درباره احتمال برگشت به رقابت‌ها و پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی ایران گفت: تصمیم خداحافظی ام را قطعی گرفتم و می‌خواهم به کارم در کمیته بانوان فدراسیون و استعدادیابی بانوان ادامه دهم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز