تهران ۱۱.۷۳° كمينه ۶.۷۹°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
جام جهانی والیبال ۲۰۱۵ - ژاپن؛

شاگردان کواچ بازهم باختند

تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در جام جهانی 2015 برابر ایتالیا مغلوب شد.
کد خبر: ۱۸۵۵
اخبار معاصر: تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 از ساعت 10:40 در سالن اوساکا مونیسی پال سنترال مقابل ایتالیا قرار گرفت که این بازی با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 19 ، 25 بر 23 ، 25 بر 21 به سود ایتالیا تمام شد.

کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای شروع مسابقه عبادی پور، سعید معروف، سید محمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور و مهدی مرندی را انتخاب کرد. شروع بازی برای ایران اصلاً خوب نبود و ایتالیایی ها از همان ابتدا توانستند اختلاف 5 امتیازی با ایران ایجاد کنند. در امتیاز 15 بر 11 کواچ قائمی را جایگزین میرزاجانپور کرد تا وی در خط سرویس قرار بگیرد. ایتالیایی ها اغلب امتیازات خود را با استفاده کردن از دست مدافعان ایران کسب کردند و به نظر می رسد این کار از تاکتیک های آنها محسوب می شود. در امتیاز 20 بر 16 به سود ایتالیا سعید معروف جای خود را به مهدی مهدوی داد. در امتیاز 21 بر 18 که با سرویس مستقیم فرهاد قائمی به دست آمد جیان لورنزو بلنجینی، سرمربی ایتالیا درخواست وقت استراحت کرد. شاگردان کواچ ست اول را در حالی که کمی بی نظم بازی می کردند با نتیجه 25 بر 19 به حریف واگذار کردند.

کواچ برای ست دوم مسابقه مهدی مهدوی را به عنوان پاسور اول خود وارد زمین کرد، این در حالی بود که قائمی هم جایگزین میرزاجانپور شد. تیم ایران بازی را بهتر از ست اول شروع کرد، اما بازهم ایتالیایی ها بودند که زودتر به امتیاز 8 رسیدند تا تیم ها به وقت استراحت فنی اول بروند. در ادامه تیم ایران در امتیاز 13 با ایتالیا به تساوی رسید تا سرمربی ایتالیا درخواست وقت استراحت کند. در امتیاز 15 بر 14 سرمربی ایتالیا درخواست بازبینی مجدد صحنه کرد تا به این ترتیب بازی در امتیاز 15 مساوی شود. این صحنه با اعتراض کادر فنی و بازیکنان ایران همراه شد تا اینکه داور یک کارت زرد به تیم ایران داد. در امتیاز 22 بر 22 کواچ درخواست وقت استراحت کرد تا آخرین نکات را به بازیکنانش گوشزد کند. ست دوم هم با نتیجه 25 بر 23 به سود ایتالیا تمام شد.

در ست سوم را هم مهدوی به عنوان پاسور در زمین حضور داشت، اما اشتباهات بازیکنان در حمله موجب شد در همان ابتدا ایتالیایی ها از ایران پیش بیفتند. در ادامه تیم ها در امتیاز 4 به تساوی رسیدند تا اینکه دفاع خوب موسوی و در ادامه سرویس بی نقص غلامی ایران را با امتیاز 6 رساند. در امتیاز 8 بر 5 به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. تیم ایران در این ست عملکرد خوبی در دفاع روی تور داشت و همین امر موجب ش تا در امتیاز 14 بر 11 بلنجینی درخواست وقت استراحت کند. شهرام محمودی که امتیاز 15 بر 14 همراه با سعید معروف وارد زمین شد و به ترتیب جای غفور و مهدوی را گرفتند. در ادامه میرزاجانپور هم جای خود را به عبادی پور داد. همچنین پس از آن دو تعویضه ایران به جای خود بازگشت، اما این ست هم با نتیجه 25 بر 21 به سود ایتالیا تمام شد.

تیم ملی والیبال ایران فردا در هفتمین مسابقه خود در جام جهانی 2015 باید از ساعت 7:40 به وقت تهران برابر آمریکا قرار بگیرد.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز