تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس تاکید کرد؛

ضرورت ایجاد فضای رقابتی در انتخابات ١۴٠٠

رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ انتخابات خاصی است، ناظرین و مجریان برگزاری انتخابات اگر می خواهند مردم پای کار بیایند باید فضا پر شور و نشاط و رقابتی باشد.
کد خبر: ۱۸۶۹۶
به گزارش پایگاه خبری معاصر، محمد باقری اظهار کرد: به نظر می رسد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ انتخابات خاصی است، ناظرین و مجریان برگزاری انتخابات اگر می خواهند مردم پای کار بیایند باید  فضا پر شور و نشاط و رقابتی باشد. در غیر این صورت با وضعیت اقتصادی فعلی و شیوع کرونا اقبالی از سوی مردم به انتخابات وجود نخواهد داشت.
 
وی افزود: اگر ما فضا را به سمت و سویی ببریم که فقط یک جریان سیاسی وارد عرصه انتخابات شود، مردم اقبالی به انتخابات نشان نخواهد داد و این فضا با نشاط نخواهد شد. ما باید به ایجاد فضای رقابتی کمک کنیم.

نماینده مردم بناب در مجلس با بیان اینکه «اولویت اول مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مسائل اقتصادی است»، اضافه کرد: فردی که وارد عرصه انتخابات می‌شود باید نشان دهد که رویکرد او از نظر بین المللی چگونه است. اینطور نیست که مردم فقط نگاه به داخل داشته باشند بلکه آنها بحث های بین المللی را رصد می‌کنند و برایشان مهم است که رئیس جمهور بعدی بتواند تعاملاتی در عرصه بین المللی داشته باشد و وجهه‌ای از این جهت داشته باشد.

باقری ادامه داد: علاوه بر مسائل اقتصادی، مردم به دنبال این هستند که برنامه اقتصادی رئیس جمهور در تحریم و غیر تحریم چیست، کاندیداها باید خود را برای ارائه این برنامه آماده کنند.

رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس همچنین گفت: افرادی چه از داخل مجلس و چه در فضای سیاسی پیگیر وضعیت انتخابات هستند، در بین اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و جریانات معتدل چهره‌هایی مطرح هستند و به نظر می‌رسد در نهایت کاندیداها باید با عقلانیت بیشتری وارد میدان شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من این انتخابات خیلی پیچیده است و در نهایت تا آخر اسفند فضا کمی شفاف‌ ‌تر خواهد شد و می توان فضا را بهتر تحلیل کرد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز