تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد؛

پیشگیری از افزایش قیمت با نظارت شبانه‌روزی بر کشتارگاه‌ها

در راستای تنظیم بازار گوشت مرغ استان و جلوگیری از افزایش قیمت این کالا، بازرسان این سازمان در سطح کشتارگاه‌ها به صورت شبانه روزی حضور می‌یابند و بر کشتار و توزیع سهمیه مرغ استان نظارت دارند.
کد خبر: ۱۸۷۲۰
آغاز نظارت جدی و شبانه‌روزی بر کشتارگاه‌ها در یزدبه گزارش پایگاه خبری معاصر، محمدرضا علمدار یزدی اظهار داشت: تلاش ما جلوگیری از افزایش قیمت گوشت مرغ است و در این راستا نظارت بر کشتار سهمیه مرغ استان در کشتارگاه‌ها و روند توزیع و رصد واحدهای پرورش مرغ در حال انجام است.

وی عنوان کرد: در راستای تنظیم بازار گوشت مرغ استان و جلوگیری از افزایش قیمت این کالا، بازرسان این سازمان در سطح کشتارگاه‌ها به صورت شبانه روزی حضور می‌یابند و بر کشتار و توزیع سهمیه مرغ استان نظارت دارند.

علمدار یزدی بیان کرد: رصد واحدهای پرورش مرغ گوشتی در هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط نیز در دستورکار نظارت و بازرسی قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به اینکه بر اساس تاکید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، هر استان باید یا سهم جوجه ریزی خود را انجام دهد یا استان معین خود را در این زمینه مشخص کند، افزود: تلاش ما متعادل نگه داشتن سطح تولید مرغ در استان است.

وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف گزارشات خود را به تلفن ۱۲۴ سازمان اطلاع دهند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز