تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
معاون هماهنگ کننده ارتش؛

اجرای طرح‌ مصباح ارتش در ارتقای توان بازدارندگی اثربخش است

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه طرح‌های فرهنگی مصباح، نقش بسیاری در موفقیت‌های امروز ارتش و ارتقا توان رزم آجا دارد، گفت: هرچقدر معنویت ما بالاتر رود موفقیت‌ها نیز افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۸۷۴۲
به گزارش پایگاه خبری معاصر، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ ارتش در اولین جشنواره طرح های فرهنگی مصباح ارتش که صبح امروز در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد طی سخنانی با تشکر از فرماندهان و کارکنان ارتش در اجرای طرح های فرهنگی مصباح، گفت: اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح نتایج بسیار خوبی داشته است.

وی ادامه داد: امیدواریم در سال آینده علی رغم شیوع ویروس کرونا در کشور، تلاش و کوشش گسترده ای را برای اجرای طرح‌های مصباح داشته باشیم تا بتوانیم موفقیت‌های بیشتری بدست آوریم.

وی ادامه داد: اعتقاد ما این است که اجرای طرح های فرهنگی مصباح در ارتقا توان رزم و توان بازدارندگی کشور اثر مستقیم دارد و چون وظیفه اصلی ما ارتقاء بازدارندگی و توان رزمی است پس توجه به طرح های مصباح می تواند به ارتقاء توان دفاعی و بازدارندگی کشور بیافزاید.

معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: طرح های فرهنگی مصباح نقش بسیاری در موفقیت های امروز ارتش دارد و این طرح در ارتقا توان رزم ارتش اثر مستقیم دارد و توجه به طرح های فرهنگی مصباح می تواند ما را در این مسیر کمک کند؛ زیرا هر چقدر معنویت ما بالاتر رود موفقیت ها نیز افزایش می‌یابد.

امیر دریادار سیاری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم رعایت اصول بهداشتی و پروتکل‌های برای مقابله با ویروس کرونا در کشور، گفت: اقدامات صورت گرفته در ارتش برای مقابله با ویروس کرونا بسیار تاثیر گذار بوده است و آمار و ارقام نشان می دهد که پادگان های ارتش از سالم ترین مراکز هستند و در کنار آن سامانه بهداشت و درمان ارتش اقدامات بسیار گسترده ای برای ارایه خدمات به مردم عزیزمان انجام داده اند و این روند ادامه دارد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز