تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری؛

نمایندگان مجلس به مطالبات جامعه کارگری و بازنشستگی توجه کنند

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار داریم که مطالبات جامعه کارگری را مورد توجه قرار دهند و در صحن علنی مجلس نیز پیشنهاد کمیسیون تلفیق را تصویب نهایی کنند.
کد خبر: ۱۸۸۲۷
به گزارش پایگاه خبری معاصر، حسن صادقی، اظهار داشت: اقدام کمیسیون تلفیق مبنی بر اختصاص ۹۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات تأمین اجتماعی از دولت قابل تقدیر است و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار داریم که مطالبات جامعه کارگری را مورد توجه قرار دهند و در صحن علنی مجلس نیز پیشنهاد کمیسیون تلفیق را تصویب نهایی کنند.

وی اظهار داشت: تنها راه ارتقا خدمات تأمین اجتماعی و برآورده شده انتظارات جامعه هدف این سازمان پرداخت مطالبات دولت به تأمین اجتماعی است که امروز شاهد گام مثبتی از سوی کمیسیون تلفیق بودیم و امیدواریم با تصویب نهایی موضوع در صحن علنی مجلس این گام مثبت کمیسیون تلفیق تکمیل شود.

صادقی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کارگران و بازنشستگان، گفت: تأمین اجتماعی یکی از مهم‌ترین سازمان‌های حامی و خدمت رسانی به این اقشار است و پرداخت مطالبات دولت منجر به تقویت تأمین اجتماعی و ارتقا خدمات این سازمان می‌شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز