تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خبر داد؛

رسیدگی به بیش از سه هزار پرونده تخلف در کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: در بهمن ماه تعداد سه هزار و ۲۰۰ پرونده در بخش کالا و خدمات که مرتکب گران فروشی، کم فروشی و عدم صدور فاکتور خرید شده‌اند رسیدگی شده است.
کد خبر: ۱۸۹۶۵
به گزارش پایگاه خبری معاصر، قهرمان شاهی بعد از ظهر امروز اظهار کرد: وظیفه سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده‌های تخلفی است که از سوی بازرسین صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف برای تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود اما با توجه به اهمیت نظارت بر بازار شب عید تیم‌های نظارتی تعزیرات در حال نظارت بر بازار هستند.

وی افزود: در بهمن ماه تعداد سه هزار و ۲۰۰ پرونده در بخش کالا و خدمات که مرتکب گران فروشی، کم فروشی و عدم صدور فاکتور خرید شده‌اند رسیدگی شده است.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای سال فقط در بخش کالا و خدمات بیش از ۱۵ هزار پرونده رسیدگی شده است و احکام لازم برای متخلفین صادر شده است.

شاهی با بیان اینکه میزان جریمه صادر شده بر اساس میزان تخلف است، گفت: شاید بسیاری از مردم عدم جریمه لازم را علت گران فروشی واحدهای صنفی تلقی کنند در صورتی که برای متخلفین بر اساس میزان تخلف و گران فروشی صورت گرفته حکم صادر می‌شود.

وی بیان کرد: در موضوع گران فروشی مرغ، برای تعدادی از واحد کشتارگاهی و تولید کننده مرغ که قیمت مصوب را رعایت نکرده‌اند جریمه‌های سنگینی صادر شده است که برای مثال یک واحد کشتارگاهی در روزهای اخیر به پرداخت پنج میلیارد تومان و دیگر واحد کشتارگاهی به ۲ میلیارد تومان محکوم شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه عدم مشاهده نظارت را از سوی مردم تعداد زیاد واحدهای صنفی مطرح کرد و خاطر نشان کرد: به علت تعداد زیاد واحدهای صنفی و گستردگی تخلفات نظارت بر بازار مشهود نیست و تصور مردم بر این است که نهادهای نظارتی هیچ کاری انجام نمی‌دهند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز