تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰

اسپیس ایکس قصد دارد کارخانه جدیدی در آستین تگزاس تأسیس کند

هدف شرکت اسپیس ایکس از تولید ماهواره‌های جدید استارلینک تکمیل شبکه ماهواره‌ای خود به منظور راه اندازی خدمات اینترنت ماهواره‌ای است.
کد خبر: ۱۹۰۳۲
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از اسلش گیر، هدف اسپیس ایکس از تولید ماهواره‌های جدید استارلینک تکمیل شبکه ماهواره‌ای خود به منظور راه اندازی خدمات اینترنت ماهواره‌ای است.

در این کارخانه برخی تجهیزات سخت افزاری و ابزار خانگی برای دسترسی به اینترنت ماهواره‌ای استارلینک نیز تولید خواهد شد. ساخت و عرضه دیش ماهواره، روترهای وای فای و برخی محصولات دیگر نیز در کارخانه جدید اسپیس ایکس در تگزاس انجام می‌شود.

اولین بار انتشار فهرست فرصت‌های شغلی جدید شرکت اسپیس ایکس در اینترنت موجب افشای برنامه‌ریزی آن برای ساخت کارخانه‌ای جدید در استین تگزاس شد. اسپیس ایکس به دنبال استخدام مهندسان کنترل و اتوماسیون است.

خدمات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک فعلاً در مرحله آزمایشی است. در حال حاضر حدود ده هزار نفر از این خدمات استفاده می‌کنند و سرعت آن بیشتر از سایر خدمات اینترنت ماهواره‌ای مشابه است. هزینه دسترسی به این خدمات ۹۹ دلار در ماه است و تنها یک بار باید برای خرید تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری نیز ۴۹۹ دلار هزینه شود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز