تهران ۱۶.۵۱° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
به کارگردانی کیومرث مرادی؛

نمایش «آژی‌دهاک» در تابستان ۱۴۰۰

کیومرث مرادی گفت: «آژی‌دهاک» تیرماه ۱۴۰۰ به صحنه می‌رود، این اثر نمایشی تجربه تازه‌ای است که در آن بازیگر حضور ندارد و من تنها به عنوان کارگردان اثر در صحنه حضور دارم.
کد خبر: ۱۹۰۵۰
به گزارش پایگاه خبری معاصر، کیومرث مرادی کارگردان تئاتر درباره اجرای عمومی نمایش «آژی‌دهاک» گفت: برخوانی «آژی‌دهاک» از آثار شناخته شده بهرام بیضایی است که در جشنواره سی و نهم تئاتر فجر به صحنه رفت، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است این اثر نمایشی بعد از ماه رمضان اجرای عمومی داشته باشد.

وی ادامه داد: «آژی‌دهاک» تیرماه ۱۴۰۰ به صحنه می‌رود اما هنوز سالن اجرای نمایش به طور قطع مشخص نشده است. این اثر نمایشی تجربه تازه‌ای است که در آن بازیگر حضور ندارد و من تنها به عنوان کارگردان اثر در صحنه حضور دارم.

در این اثر نمایشی فرشاد فزونی به عنوان طراح صدا و آهنگساز، فرهاد فزونی به عنوان مدیر هنری، پانته‌آ قدیریان و اشکان زمردی به عنوان گروه کارگردانی حضور دارند و آیدین الفت هم مهندسی صدا را بر عهده دارد.

در اجرای «آژی‌دهاک» که در قالب جشنواره تئاتر فجر در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفته بود هیچ بازیگری روی صحنه حضور ندارد و مخاطبان به صورت ذهنی و به واسطه تخیل خود هر بازیگری را که بخواهند به عنوان برخوان نمایش جایگزین می‌کنند و تنها از طریق نور، موسیقی، فضاسازی و داستان گویی بر محتوای اثر متمرکز می‌شوند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز