تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز خبر داد؛

۲ سارق حرفه‌ای کابل برق با لباس شهرداری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری دو سارق حرفه‌ای سیم و کابل فشار قوی با ۲۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مراجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.
کد خبر: ۱۹۱۳۰
به گزارش پایگاه خبری معاصر، سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل فشارقوی در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۳ اهواز با راه‌اندازی گشت‌های نامحسوس، محسوس، هدفمند و فعال ساعت پنج صبح امروز دو نفر از سارق ملبس به لباس شهرداری را با یک دستگاه موتورسیکلت هنگام سرقت سیم‌های برق مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: مأموران انتظامی برای دستگیری سارقان اقدام کردند ولی آنها از محل متواری و پس از تعقیب و گریز فراوان و با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح، دو سارق از ناحیه کمر به پایین مورد اصابت گلوله قرار گرفته و دستگیر شدند.

سرهنگ دالوند یادآور شد: از این سارقان مقادیری سیم برق مسروقه، دو جفت دستکش بلند، وسایل سیم بُر و طناب کشف شد؛ همچنین پس از استعلام از موتورسیکلت مشخص شد که سابقه سرقت در سطح شهر اهواز را دارد.

وی با اشاره به اینکه سارقان به بیمارستان اعزام و تحت مداوا قرار گرفتند، خبر داد: سارقان تاکنون به ۲۶ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند و با هدایت آنها صحنه سرقت بازسازی و مراتب آن به تأیید رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مراجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز