تهران ۱۶.۵۱° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
فرمانده نیروی انتظامی با تاکید گفت:

امنیت انتخابات سال ۱۴۰۰ به عهده ناجا است

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه امنیت انتخابات سال ۱۴۰۰ به عهده ناجا است، گفت: ان شاء الله انتخاباتی امن و پرشور خواهیم داشت و مردم نیز کسی را انتخاب می کنند که با روحیه انقلابی بیشترین خدمت رسانی را به مردم داشته باشد.
کد خبر: ۱۹۱۵۸
به گزارش پایگاه خبری معاصر، سردار حسین اشتری در مراسم دانش آموختگی فراگیران و درجه داران آموزشگاه های علمی تخصصی ناجا و رزمایش اقتدار محمدرسول الله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم خصوصا شهید والامقام سردار "حاج قاسم سلیمانی" و درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام راحل و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری گفت: عید سعید مبعث را به مقام معظم رهبری ، ملت بزرگوار و شریف میهن اسلامی همچنین رزمندگان اسلام و تمامی همکاران عزیزم در سراسر کشور تبریک عرض می کنم.

وی ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که در ایام ماه مبارک رجب مراسم باشکوه دانش آموختگی مراکز درجه داری علمی تخصصی ناجا را با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و به صورت حضوری و تصویری برگزار کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه این مراسم با روحیه جهادی و معنوی شما عزیزان بسیار باشکوه برگزار شد، اظهارکرد: از تمامی اساتید، مربیان، معلمان و مسئولان مراکز آموزشی تقدیر و تشکر می کنم چرا که توانستند تمامی دوره های آموزشی را در شرایط خاص شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور با تمام توان و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها برگزار کنند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی و مراکز آموزشی و دانشگاهی ناجا در این مدت زمانی تمام دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی را به نحو مطلوبی رعایت کرده‌اند. خدا را شاکریم که تمامی ماموریت ها را بدون خسارت جانی به سرانجام رساندیم.

اشتری خطاب به تمامی دانش آموختگان گفت: پیامبر اکرم(ص) می فرمایند:" من مبعوث شدم برای به کمال رساندن اخلاق". یکی از وظایف شما بزرگواران ایجاد اخلاق، رعایت حقوق مردم و ارتقای روحیه معنوی و ارتقای نظم و آرامش در جامعه است.

وی ادامه داد: بعد از این مراسم، شما بزرگواران به خیل همکاران می پیوندید. در واقع شما جوانان عزیز، انقلابی ، متدین و بانشاط بایستی این رسالت الهی را به خوبی انجام دهید.

اشتری با بیان اینکه دفاع از حقوق مردم و مظلومان بر عهده ما است، تصریح کرد: جلوگیری از ظلم ، تعدی و تجاوز به حقوق مردم و قانون نیز یکی از رسالت های مهم بر دوش ما است که باید بر آن اهتمام ویژه داشته باشیم. ان شاء الله با این آمادگی و آموزش های حرفه ای اهداف مدنظر محقق خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه بالاترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی است،اظهارکرد: نیروی انتظامی سازمانی است که  به واسطه ماموریت های محوله بیشترین ارتباط را با مردم دارد. از این رو باید حول محور ولایت توجه ویژه ای به مردم و کارکنان داشته باشیم.

اشتری اضافه کرد: خدا را شاکریم که این دوره های آموزشی به صورت حرفه ای ، تخصصی و با رعایت مبانی دینی، اخلاقی و انقلابی برگزار می شود. شما بزرگواران باید با مهارت افزایی و کسب تجربه بتوانید به مردم خدمت کنید. این دوره یکساله پشتوانه عظیمی برای 30 سال خدمت رسانی شما خواهد بود.برای بهره بردن از سرمایه بزرگ انسانی بایستی دوره های آموزشی براساس موازین و مبانی دینی ، اخلاقی، انقلابی، علمی و تخصصی باشد.

حرفه ای گرایی از محوری ترین موضوعات دوره های آموزشی است

وی با بیان اینکه حرفه ای گرایی از محوری ترین موضوعات دوره های آموزشی است، خاطرنشان کرد: هر یک از شما فارغ التحصیلان زمانی که مشغول به خدمت می شوید بایستی به طور کامل به تمامی وظایف و ماموریت های خود آشنا باشید چرا که این امر می تواند تاثیرگذار باشد.

اشتری ادامه داد: در نیروی انتظامی از دهه های گذشته در خصوص آموزش گام های خوبی برداشته شده است که ادامه دادن این روند بر عهده شماست.

لزوم آشنا بودن پلیس به فناوری های نوین

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: امروز دشمنان، مجرمان و خلافکاران دارای شگردهای جدیدی هستند. از این رو شما نیز باید به فناوری روز آشنا باشید و با اشراف کامل راهکارهای پیشگیری و مقابله را بدانید.

وی با تاکید بر اینکه پلیس انقلابی و در تراز بایستی همیشه با توان، هوش و ظرفیت کامل در کنار مردم باشد، گفت: بایستی پلیس انقلابی و در تراز با فناوری روز آشنا باشد و از ظرفیت های موجود در برابر تهدیدها و چالش ها استفاده کند. ان شاء الله با همت شما عزیزان و همکارانمان در معاونت آموزش تمامی اهداف مدنظر محقق خواهد شد.

نیروی انتظامی در سال ۹۹ آماده باش بود

فرمانده ناجا به ماموریت های پایان سال ۱۳۹۹ اشاره و اظهارکرد: طی یک سال گذشته نیروی انتظامی به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور در حال آماده باش بود و توانست تمامی ماموریت های خود را به خوبی انجام دهد و این یکسال، سالی پرافتخار برای ناجا، همکاران و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی بود. در سال جدید نیروی انتظامی برای انتخابات سال ۱۴۰۰ نیز آمادگی کامل دارد.

وی ادامه داد: این یک سال سخت را با رهنمودهای مقام معظم رهبری، حضور ایثارگرانه کادر درمان، همراهی مردم و  حضور مقتدرانه ناجا توانستیم به خوبی پشت سر بگذاریم. نیروی انتظامی به تمامی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به خوبی عمل کرده است.

اشتری اضافه کرد: برقراری نظم و امنیت در بیمارستان ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، اعمال محدودیت های تردد و ضدعفونی کردن معابر بر عهده نیروی انتظامی بود. ناجا توانست در کنار مردم و به فرموده مقام معظم رهبری در این میدان با تمام توان حضور یابد.

وی با بیان اینکه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نیروهای مسلح خصوصا نیروی انتظامی با تمام توان  در خدمت  مردم بوده است، تاکید کرد: در برخورد با محتکران اقلام بهداشتی، کنترل فضای مجازی و ... نیز نیروی انتظامی به خوبی عمل کرد.

فرمانده ناجا به وقوع سیل سال ۹۸ در برخی از استان های کشور نیز اشاره کرد و گفت: در آن سال نیروی انتظامی سربلند بیرون آمد.

اشتری اضافه کرد: امروز و در این میدان اعلام می کنم که نیروی انتظامی برای حفظ نظم و امنیت و برقراری آرامش در سطح جامعه در کنار مردم خواهد بود. ما خود را حافظان جان، مال و ناموس مردم و ارزش های انقلاب اسلامی می دانیم و بر این ماموریت خود افتخار می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه خدا را شاکریم که سرباز ولایت و خدمتگزار مردم هستیم، تصریح کرد: افتخار می کنیم که تمامی همکاران ما با اقتدار در تمامی صحنه ها برای به انجام رساندن ماموریت های محوله حضور دارند و جان خود را در طبق اخلاص می گذارند. ان شاء الله این حرکت انقلابی در جامعه ادامه داشته باشد.

اشتری تصریح کرد: براساس نظرسنجی های انجام شده اعتماد مردم به ناجا به دلیل مجاهدت ها و حضور در تمامی صحنه ها و خصوصا دفاع از حقوق مردم  و ... افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت انتخابات سال ۱۴۰۰ به عهده ناجا است، گفت: ان شاء الله انتخاباتی امن و پرشور خواهیم داشت و مردم نیز کسی را انتخاب می کنند که با روحیه انقلابی بیشترین خدمت رسانی را به مردم داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران کشوری مقتدر و باثبات در دنیا است، تصریح کرد: با لطف و عنایت الهی و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری بایستی این اقتدار و قدرت را همچنان حفظ و از راه شهدای والامقام خصوصا سردار حاج قاسم سلیمانی پیروی کنیم.

وی با بیان اینکه وجود حاج قاسم سلیمانی باعث ایجاد امنیت در جهان شده بود، اظهارکرد: اگر لطف و عنایت های الهی و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و رشادت های حاج قاسم سلیمانی نبود امروز آرامش در منطقه ، عراق، سوریه و لبنان را هم نداشتیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، اشتری با تاکید بر اینکه حضور حاج قاسم امنیت آور و آرامش بخش بود، خاطر نشان کرد: ایشان اگر با اقتدار با تروریست و داعش مقابله می کردند تنها برای برقراری نظم و آرامش بود از این رو ما نیز بایستی راه شهدای عزیز ناجا خصوصا سردار حاج قاسم سلیمانی را با پیروی از مقام عظمای ولایت ادامه دهیم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز