تهران ۱۳.۷۳° كمينه ۱۳.۷۳°  بیشینه ۱۳.۹۹°

۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

شرح ماجرای کشته شدن سرکرده داعش از زبان برده جنسی وی

برده جنسی "ابوسیاف،" از سرکرده‌های اصلی گروه داعش، ماجرای کشته شدن وی را با جزئیات کامل شرح داد.
کد خبر: ۱۹۲۳
اخبار معاصر : "ابوسیاف،" روحانی سلفی اردنی الاصل، از رهبران داعش بود که در عملیات نظامی این گروه تروریستی دست داشت. او همچنین مسئولیت تجارت غیرقانونی نفت و گاز و دیگر امور مالی این گروه را برعهده داشت. ابوسیاف 15 مه 2015 (26 اردیبهشت 94) در حمله ائتلاف آمریکایی به هلاکت رسید.

شرح ماجرای کشته شدن سرکرده داعش از زبان برده جنسی وی+ تصاویر

برده جنسی ابوسیاف که دختری نوجوان از فرقه ایزدی بود به شرح چگونگی کشته شدن وی پرداخت و گفت: حمله آمریکایی‌ها بامداد 16 مه صورت گرفت و ابوسیاف در منزل مسکونی‌اش واقع در دیرالزور غافلگیر شد. 15 نفر از سربازان آمریکایی به داخل خانه هجوم آوردند و با شلیک 2 گلوله به سینه ابوسیاف او را از پا درآوردند.

شرح ماجرای کشته شدن سرکرده داعش از زبان برده جنسی وی+ تصاویر

دختر ایزدی در ادامه افزود: "ام سیاف،" همسر "ابو سیاف" از ترس بازداشت شدن به دست نیروهای آمریکایی سعی کرد فربیبکاری کرده و خود را یک برده جنسی معرفی کند؛ اما نقشه زیرکانه وی با شکست مواجه شد و سربازان آمریکایی متوجه دروغ او شدند.

شرح ماجرای کشته شدن سرکرده داعش از زبان برده جنسی وی+ تصاویر

عملیات به هلاکت رساندن ابوسیاف به وسیله نیروهای ویژه "دلتا" از آمریکا و SAS از انگلیس دو بار لغو شد و در نهایت سومین عملیات با موفقیت به انجام رسید. در نوبت اول اطلاعات موقعیت مکانی ابوسیاف دچار اشکالاتی بود و در مورد دوم شرایط بد آب و هوایی عملیات را لغو کرد. عملیات کشتن ابوسیاف از حمله هوایی آغاز شد و سپس نیروهای زمینی ائتلاف برای پاکسازی خانه از حضور دیگر تروریست‌های داعش و دستگیری نزدیکان ابوسیاف وارد عمل شدند.

 ابوسیاف در تامین منابع مالی داعش از طریق فروش غیرقانونی نفت و گاز نقش جدی ایفا می‌کرد. ظاهرا همسر ابوسیاف نقش بسیار مهمی در فعالیتهای تروریستی داعش ایفا می کرد.

شرح ماجرای کشته شدن سرکرده داعش از زبان برده جنسی وی+ تصاویر

انتهای پیام/

منبع : دیلی میل
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز