تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
چهل و یکمین دوره جوایز بدترین فیلم‌های سینمایی

نامزدهای تمشک طلایی معرفی شدند

با معرفی نامزدهای جوایز تمشک طلایی، بدترین فیلم‌ها و بازیگران سال ۲۰۲۰ شناخته شدند.
کد خبر: ۱۹۲۶۶
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از اسکرین، رابرت داونی جونیور با فیلم پرهزینه «دولیتل» در راس نامزدهای جوایز تمشک طلایی ۲۰۲۱ قرار گرفت.

در میان نامزدهای چهل و یکمین دوره جوایز تمشک طلایی «دولیتل» از یونیورسال با بازی رابرت داونی جونیور در ۶ بخش نامزد شد که شامل بدترین فیلم، بدترین کارگردانی، بدترین بازیگر مرد، بدترین فیلمنامه، بدترین بازسازی و بدترین ترکیب گروه بازیگران است.

به دلیل بیماری کرونا مراسم اهدای جوایز به صورت فیزیکی برگزار نمی‌شود و در عین حال شمار زیادی از فیلم‌ها نیز امکان اکران نیافتند تا بتوانند به فهرست این جوایز راه یابند.

فیلم لهستانی «۳۶۵ روز» که به نوعی تکرار فیلم «پنجاه طیف گری» است نیز در ۶ بخش نامزد تمشک طلایی شد. «جزیره خیال» با ۵ نامزدی در رده بعدی قرار گرفت. «موسیقی» فیلم دیگری که با انتقادهای زیادی روبه‌رو شد و جامعه اوتیسم برای نوع نگاه کردن به این بیماری به آن انتقاد کرد، هم در این فهرست جای گرفته است. «جادوگران» ساخته رابرت زمکیس نیز برای بازی آن هاتاوی در این فهرست جای گرفت.

فهرست کامل نامزدها چنین است:

بدترین فیلم

«۳۶۵ روز»، «مدرک قطعی»، «دولیتل»، «جزیره خیال»، «موسیقی»

بدترین بازیگر مرد

رابرت داونی جونیور برای «دولیتل»، مایک لیندل برای «مدرک قطعی»، میکله مورونه برای «۳۶۵ روز»، آدام سندلر برای «هوبی هالووین»، دیوید اسپید برای «خانم اشتباهی»

بدترین بازیگر زن

آن هاتاوی برای «آخرین چیزی که می‌خواست» و «جادوگران»، کیتی هولمز برای «برامز: پسر ۲» و «راز: شهامت خیال‌بافی»، کیت هادسن برای «موسیقی»، لورن لاپکس برای «خانم اشتباهی»، آنا-ماریا سیکلوکا برای «۳۶۵ روز»

بدترین بازیگر مرد نقش مکمل

شوی چیس برای «آقای داندی بسیار عالی»، رودی جولیانی برای «بورات ۲»، شایا لابوف برای «مالیات بگیر»، آرنولد شوارتزنگر برای «ماسک آهنین»، بروس ویلیس برای «درز»، «کشتار سهمگین» و «بقا در شب»

بدترین بازیگر زن نقش مکمل

گلن کلوز برای «مرثیه هیل‌بیلی»، لوسی هیل برای «جزیره خیال»، مگی کیو برای «جزیره خیال»، کریستن ویگ برای «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴»، مدی زیگلر برای «موسیقی»

بدترین گروه بازیگران

ماریا باکالووا و رودی جولیانی در «بورات ۲»

رابرت داونی جونیور برای لهجه غیرقابل قبول ولزی در «دولیتل»

هریسون فورد با سگ کامپیوتری در «آوای وحش»

لورن لپکس و دیوید اسپید در «خانم اشتباهی»

آدام سندلر و صدای ناهنجارش در «هوبی هالووین»

بدترین کارگردان

چارلز بند برای «باربی و کندرا»، باربارا بیالواس و توماس مندز برای «۳۶۵ روز»، استیون گاگان برای «دولیتل»، ران هاوارد برای «مرثیه هیل‌بیلی»، سیا برای «موسیقی»

بدترین فیلمنامه

«۳۶۵ روز»، هر سه فیلم «باربی و کندرا»، «دولیتل»، «جزیره خیال»، «مرثیه هیل‌بیلی»

بدترین بازسازی یا دنباله

«۳۶۵ روز»، «دولیتل»، «جزیره خیال»، «هوبی هالووین»، «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴»

برندگان این جوایز ۲۴ آوریل و یک روز پیش از اسکار معرفی می‌شوند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز