تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
روز دوم از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته؛

رزیتا علیپور فینالیست شد

روز دوم از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته با صعود دو نماینده تیم بانوان ایران به دیدار نهایی و رده‌بندی و حذف کاتاروی انفرادی تیم مردان آغاز شد.
کد خبر: ۱۹۲۸۵
به گزارش پایگاه خبری معاصر، در ادامه این مسابقات که با حضور ۵۸۳ کاراته کا به میزبانی ترکیه در شهر استانبول جریان دارد، امروز ابتدا رقابتهای کاتای انفرادی مردان برگزار شد که ابوالفضل شهرجردی از دور رقابتها کنار رفت. اما در مبارزات وزن ۶۱- کیلوگرم دو نماینده ایران عملکرد خوبی داشتند. رزیتا علیپور با کسب پیروزی برابر همه رقبا راهی دیدار نهایی شد و شیما آل سعدی به دیدار رده‌بندی رفت.

آل سعدی ابتدا با «فاطیما نازینن» از ترکیه را ۲ بر یک شکست داد و سپس ۴ بر یک از سد «سیلویا هیرت» از سوئیس را از پیش روبرداشت و در ادامه با برتری یک بر صفر مقابل «والریا گولوبوا» از روسیه و ۵ بر صفر مقابل «سارا هرنکوا» از اسلواکی راهی دیدار رده بندی شد و در این مرحله ۳ بر ۶ نتیجه را به «پتروویچ» از صربستان راهی دیدار رده بندی شد. وی برای کسب مدال طلا باید با «ساچانکوا» از اسلواکی پیکار کند.

در همین وزن رزیتا علیپور بعد از یک دور استراحت، «ریستیک جاسا» از اسلوونی را ۶ بر صفر از پیش رو برداشت و سپس با رأی داوران از سد «آنتیا سروگینا» از اسلوونی گذشت و در ادامه با برتری ۷ بر یک مقابل «بتینا الشتادسیتر» از نروژ راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله هم بعد از تساوی یک بر یک مقابل «مروه کوبان» از ترکیه با امتیاز «سنشو» پیروز شد و به دیدار نهایی راه ِیافت. «پرکوویچ» از صربستان رقیب علیپور در مبارزه پایانی است.

دیدارهای رده بندی و فینال فردا یکشنبه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز