تهران ۵.۹۹° كمينه ۵.۹۹°  بیشینه ۵.۹۹°
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد؛

۲ قتل و دستگیری ۱۳ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ ۱۳ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی مسلحانه بهمن ماه سال جاری در شهرستان باشت دستگیر شدند و ۲ نفر از متهمان به ۲ فقره قتل عمد اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۹۳۶۵
به گزارش پایگاه خبری معاصر، سردار "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر افزود: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه در بهمن ماه سال جاری بین دو طایفه بر سر اختلاف ملکی در یکی از روستاهای شهرستان باشت ۲ نفر کشته و ۱۲ نفر مجروح شدند که موضوع با هماهنگی مرجع قضائی بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی استان و شهرستان باشت قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پس انجام تحقیقات پلیسی گسترده و با تلاش شبانه روزی ۱۳ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی را شناسایی و طی چندین عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که در این رابطه ۳ قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شد اظهار کرد: ۲ نفر از متهمان دستگیر شده به ۲ فقره قتل عمد به وقوع پیوسته بر سر اختلاف ملکی در بهمن ماه سال جاری اعتراف کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، مصطفایی با اشاره به این که متهمان پس از تحقیق و بازجویی و تشکیل پرونده و بازسازی صحنه جرم با حضور دادستان و قاضی پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند بیان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، بصورت قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز