تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۱.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
به کارگردانی بیژن اعرابی؛

نمایش «تن‌پوش» در جشنواره بین‌المللی فیلم هنگ‌کنگ

فیلم کوتاه «تن‌پوش» به کارگردانی بیژن اعرابی و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم هنگ‌کنگ (HKIFF)، از پوستر این فیلم رونمایی شد.
کد خبر: ۱۹۵۱۳
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از روابط عمومی پروژه، هم‌زمان با اولین حضور بین‌المللی فیلم کوتاه «تن‌پوش» به کارگردانی بیژن اعرابی و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم هنگ‌کنگ (HKIFF)، از پوستر این فیلم رونمایی شد.

چهل و پنجمین دوره این رویداد سینمایی به مدت ۱۲ روز از تاریخ ۱ تا ۱۲ آوریل ۲۰۲۱ برابر با ۱۲ تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و در این دوره، «تن‌پوش» در اولین حضور بین‌المللی خود در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه این جشنواره به نمایش درخواهد آمد.

«تن‌پوش» نگاهی به موضوع مهاجرت، عشق و ازخودگذشتگی دارد.

بیژن اعرابی پیش از این با فیلم کوتاه «لارو» موفق به حضور متعدد و کسب جایزه در فستیوال‌های بین‌المللی کشورهای فرانسه، اسپانیا، انگلستان، آمریکا، روسیه و یونان و… شده است.

«تن‌پوش» محصول موسسه فرهنگی و هنری هنر ایده بنیان است و موسسه ایریماژ مسئولیت پخش این فیلم را بر عهده دارد.

لوگو و پوستر فیلم توسط احسان رضازاده طراحی و اجرا شده است.

سایر عوامل فیلم عبارتند از بازیگران: معصومه قاسمی‌پور، علی باقری، شهلا اکبری، حسن علی‌کرمی، مدیر فیلم‌برداری: هادی بهروز، فیلم‌بردار: مهران ممدوح، تدوین: وحید قاضی میر سعید، مدیر صدابرداری: مهدی صالح‌کرمانی، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی‌، مدیر تولید: روح‌اله مهرابی، طراح صحنه و لباس: سعید حسن‌لو، طراح گریم: محسن دارسنج، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان: المیرا شرافتیان، منشی‌صحنه: ملینا رضایی، مترجم و زیرنویس: بهاره اعرابی، دستیار تهیه: یلدا مراد، تصحیح رنگ و نور: فربد جلالی، عکاس: مهدی بندری عباسی‌زاده
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز