تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی خبر داد؛

اعزام و پذیرش حدود ۲۰ میلیون مسافر از ابتدای امسال تا پایان بهمن

در ۱۱ ماهه امسال در مجموع بیش از ۲۲۷ هزار نشست و برخاست انجام شد که طی آن نزدیک به ۲۰ میلیون مسافر اعزام و پذیرش شدند.
کد خبر: ۱۹۵۳۵
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری اعلام کرد: در پروازهای بین المللی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت از ابتدای امسال تا پایان بهمن نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۸۱ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۹۲ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۷۵ درصد کاهش وجود داشته است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه کل پروازهای فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۲۷ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۴۶ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۴۶ درصد کاهش داشته است، افزود: در پروازهای داخلی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۲۳ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۴۲ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۴۰ درصد کاهش وجود داشته است.

به گفته وی در ۱۱ ماهه امسال در مجموع بیش از ۲۲۷ هزار نشست و برخاست انجام شد که طی آن نزدیک به ۲۰ میلیون مسافر اعزام و پذیرش شدند.

امیرمکری گفت: کل پروازهای فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در بهمن ماه امسال نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۸ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۳۷ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۳۰ درصد کاهش داشته است.

وی عنوان کرد: بهمن امسال حدود ۲۵ هزار نشست و برخاست در فرودگاه‌های کشور با جابه جایی حدود یک میلیون و ۹۶۵ هزار مسافر انجام شده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: پروازهای داخلی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در بهمن ماه ۹۹ نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۶ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۳۵ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۲۶ درصد کاهش داشته است. همچنین پروازهای بین المللی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در بهمن ماه ۱۳۹۹ نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۶۱ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۷۴ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۵۴ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: همچنین در کل پروازهای فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در بهمن ماه نسبت به دی ماه در نشست و برخاست هشت درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۱۲ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۱۰ درصد افزایش وجود داشته است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز