تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
سیاوش طهمورث گفت:

دوستداران نمایش باید در حریم تئاترشهر باشند نه خلافکاران!

سیاوش طهمورث با تأکید بر اینکه مجموعه تئاتر شهر نیاز به حریمی مشخص دارد، افزود: کسانی که مخاطب و علاقه مند به تئاتر هستند باید در حریم تئاتر شهر حضور پیدا کنند نه خلافکاران.
کد خبر: ۱۹۵۵۵
به گزارش پایگاه خبری معاصر، سیاوش طهمورث نامی آشنا در عرصه بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون و همچنین کارگردانی تئاتر است. وی از هنرمندان شناخته شده و با سابقه‌ای است که آثار متعددی را در مقام کارگردان در سالن‌های مختلف مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برده است.

«معرکه در معرکه»، «نقل قول عاشقان»، «عاشق کشون»، «چرخه آتش»، «و اینک یحیی»، «سوگ سیاوش» و «هیچ در هیچ» از جمله آثاری هستند که طهمورث آنها را در مجموعه تئاتر شهر اجرا کرده است.

طهمورث نیز معتقد است که فضای پیرامون مجموعه تئاتر شهر وضعیت نامناسبی دارد که اصلاً مناسب این مکان مهم ملی و هنر تئاتر نیست.

این بازیگر و کارگردان با سابقه تئاتر درباره شرایط موجود در پیرامون مجموعه تئاتر شهر و آسیب‌هایی که این شرایط به مجموعه وارد کرده و نیاز تئاتر شهر به حریمی مشخص، به خبرنگار مهر گفت: سال‌های سال است که گفته‌ام مجموعه تئاتر شهر نیاز به حریمی مشخص دارد تا شکل و شمایلی فرهنگی داشته باشد ولی مدیران و مسئولان گوش نکردند و شاهد هستیم که پیرامون تئاتر شهر مکانی برای حضور معتادان، سارقان، خلافکاران و مواد فروشان شده است.

وی با تأکید بر اینکه مجموعه تئاتر شهر نیاز به حریمی مشخص دارد، افزود: کسانی که مخاطب و علاقه مند به تئاتر هستند باید در حریم تئاتر شهر حضور پیدا کنند نه خلافکاران.

طهمورث درباره انتقاد برخی مبنی بر اینکه ایجاد حریم برای تئاتر شهر باعث فاصله بین مردم و تئاتر می‌شود، تصریح کرد: این چه استدلالی است. اینکه تئاتر شهر حریم نداشته باشد و معتادان و خلافکاران در اطراف آن جولان بدهند و به مجموعه و فضای آن آسیب بزنند، خوب است؟ ایجاد حریم برای تئاتر شهر فاصله‌ای میان علاقه مندان به تئاتر و علاقه مندان به فرهنگ و هنر ایجاد نمی‌کند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز