تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:

مسافرت مردم در تعطیلات نوروز به معنای موج جدید کرونا است

ملک فاضلی گفت که مسافرت مردم در تعطیلات نوروز به معنای شیوع موج جدید کرونا در دو هفته آینده است.
کد خبر: ۱۹۶۱۵
به گزارش پایگاه خبری معاصر، ملک فاضلی، اظهار کرد: بیش از یک سال از شیوع بیماری پاندمی کرونا در کشور می‌گذرد. در این مدت هرگاه پروتکل‌ها رعایت شده شیوع ویروس فروکش کرده و در مقابل هرگاه پروتکل‌ها به خوبی رعایت نشده شاهد افزایش شیوع بودیم.

وی ادامه داد: زمانی که دولت مدارس و کسب و کارها را تعطیل کرد سفرهای غیرضروری نیز افزایش یافت، سفرهایی با مقاصد مناطق گردشگری که عملادر آن جا پروتکل‌ها به درستی رعایت نمی شود. گردشگر برای گشت و گذار به مسافرت می‌رود و تعدد مسافران در آن مناطق خطرناک خواهد بود.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه «مردم در تعطیلات نوروز سفر نروند» اظهار کرد: انتظار می رفت دولت حداقل از دو ماه گذشته سفر به مناطق گردشگری را ممنوع اعلام می کرد تا مردم برای تعطیلات نوروز برنامه ریزی دیگری می‌کردند چون با این شرایط دور از ذهن نیست که با اتمام تعطیلات شاهد پخش شدن آلودگی در کشور و شیوع موج جدیدی از کرونا باشیم چون عملا مقدور نیست پروتکل‌ها در مکان های گردشگری به درستی رعایت شود.

فاضلی خاطرنشان کرد: سفر کردن برای مردم ضروری است اما در شرایط فعلی کار نادرستی و باید از آن پرهیز شود چون فارغ از موضوع کرونا مردم در شهرهای خود با تامین موادخوراکی همچون مرغ و روغن با مشکل مواجه هستند و وقتی گردشگر به آن مناطق سفر می‌کند مشکلات دو چندان خواهد شد؛ امیدوارم مردم به فکر خودشان باشند.

وی در پایان و در جمع بندی گفت که اگر قرار به مسافرت مردم در تعطیلات نوروز باشد بعد از تعطیلات شاهد موج جدیدی از کرونا خواهیم بود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز