تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص):

ما اهل معامله و مماشات نیستیم

امیر‌ اسماعیلی گفت: ما اهل معامله و مماشات نیستیم و این همان چیزی است که از شهدا یاد گرفته‌ایم.
کد خبر: ۱۹۷۴
اخبار معاصر: امیر‌ فرزاد اسماعیلی جمعه شب در یادواره 110 شهید پایگاه آیت‌الله سعیدی این شهرستان، هزینه بزرگی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را خون شهدا دانست و اظهار کرد: دشمن به دنبال لخته کردن این خون است ولی امیدواریم دشمن این آرزو را به گور ببرد.

وی دفاع مقدس را دفاع قرآن‌محور، جانانه و تمام اسلام در برابر تمام کفر خواند و افزود: «مرگ بر آمریکا« را هیچ وقت ترک نمی‌کنیم و تا زمانی که خون در رگ ماست در پشت سر مقام معظم رهبری، مرگ بر آمریکا، اسرائیل و هر استکبار و ظالم دیگری را بیان می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)، دفاع مقدس را مهم‌ترین امتحان کارخانه انسان‌سازی امام راحل دانست و خاطرنشان کرد: از جمله دستاوردهای اقتصادی دفاع مقدس این است که از تحریم و تهدید تحمل ساختیم و این تحریم‌های سخت گرچه معیشت را بر ملت ما سخت گرداند اما نتوانست آنها را به زانو درآورد و این ناشی از آن است که ریشه این دفاع خون شهداست.

وی حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله راهپیمایی‌های روز قدس و 22 بهمن را از دستاوردهای اجتماعی دفاع مقدس ذکر و تصریح کرد: حضور ملت ایران چتری است که همواره دشمن از آن می‌هراسد و آن اصلی که در مذاکرات کشورهای 1+5 در حاشیه عنوان کردند این بود که «مرگ بر آمریکا» گفته نشود در حالی که شهدا برای از بین رفتن ظلم، خونریزی و بی‌عدالتی رفتند.

به گفته وی، علی‌رغم تمام تحریم‌ها و تبلیغات گسترده دشمن در جذب بهترین مغزها و جوانان ایران اسلامی، در نانو چنان زبانزد هستیم و در هسته‌ای به جایی می‌رسیم که دشمن اقرار می‌کند «با ایران کاری نمی‌توانیم بکنیم» و آنها به قدری منحوس و شیطانی می‌شوند که دانشمندان ما را شهید می‌کنند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در باز نشدن راه نفوذ دشمن در جریان مذاکرات بیان کرد: باید به کسانی که در این مذاکرات برای تحقق این امر ایستادگی کردند، دست مریزاد گفت.

به گفته وی، سرمایه اصلی ایران اسلامی معادن زیرزمینی آن نیست بلکه جوانانش است و آنچه کشور را بیمه می‌سازد موشک و مهمات نظامی نیست بلکه همین ملت است.

اسماعیلی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر شبیخون فرهنگی دشمن تصریح کرد: در این شبیخون دشمن هویت ما را نشانه گرفته و به جای مرزهای جغرافیایی، افکار، اذهان و عقاید جامعه را تصرف می‌کند تا همه چیز را به دست آورد و لذا باید مراقب باشیم خاکریز دشمن پشت‌بام خانه ما نباشد چراکه پاسداشت خون شهدا این اجازه را به ما نمی‌دهد.

وی سایت‌های اجتماعی طراحی شده از سوی دشمن را اجتماعی‌ستیز و اجتماعی‌گریز خواند و گفت: این سایت‌های اجتماعی را که دشمن رایگان در اختیار می‌گذارد برای دور کردن اعضای خانواده از یکدیگر است.

اسماعیلی از افزایش گستره پدافند هوایی کشور از 100 نقطه در قبل از جنگ تحمیلی به 3 هزار و 700 نقطه در حال حاضر خبر داد و عنوان کرد: کشورهای فرامنطقه‌ای پایگاه‌های هوایی بدون مجوز ایجاد کرده‌اند که دستاوردی جز ناآرامی در منطقه به همراه نداشته است.

وی عدم وابستگی علمی و تجهیزاتی به خارج از کشور، نعمت قدرت تصمیم‌گیری بر اساس منافع ملی و اراده ملت و سرباز ولایت بودن را از دستاوردهای قرارگاه پدافند هوایی برشمرد و تأکید کرد: ما اهل معامله و مماشات نیستیم و این همان چیزی است که از شهدا یاد گرفته‌ایم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به عبور یک‌هزار و 200 هواپیما از آسمان کشور در طول شبانه‌روز یادآور شد: در شرایطی که کشورهای فرامنطقه‌ای تشنه جمع‌آوری اطلاعات از ایران هستند و ما به هواپیماهایی که به مرزهای کشور ما نزدیک می‌شوند، بیشترین اخطار هوایی را داریم و از سویی باید امنیت این حجم گسترده عبور هواپیماها را در آسمان کشورمان حفظ کنیم، به گواهی سازمان بین‌المللی هوانوردی، ایران امن‌ترین آسمان خاورمیانه را دارد.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز