تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°

۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

انصارالله: تحولات بزرگی در راه است

مرد دوم جنبش انصارالله یمن تأکید کرد، تحولاتی در روزهای آینده روی خواهد داد که جهانیان را شگفت زده و مستکبران را مبهوت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۹۸۹
اخبار معاصر: "یوسف الفیشی" در مطلبی با عنوان "تنها گزینه" نوشت:

ارتش، کمیته های مردمی و ملت بزرگ ما در راه خدا می جنگند و وارد میدان دفاع مقدس و مقابله با آمریکا و کشورهای مورد حمایتش در منطقه شده اند کشورهای مستکبری که به یمن تجاوز می کنند و جان ، مال و ناموس مردم و حاکمیت و اقتصاد کشورش را برای خدمت به رژیم اسرائیل هدف گرفته اند رژیمی که نگرانی خود از انقلاب 21 سپتامبر  2014 یمن را علناً اعلام می کند.

انقلاب 21 سپتامبر 2014 یمن باعث سرنگونی مزدوران اسرائیل در یمن شد و زمینه آزادی و استقلال ملت را فراهم و این کشور را از یوغ اقتصادی ، سیاسی ، نظامی ، امنیتی و فرهنگی استکبار رهانید.

آزادیخواهی ملت یمن علت اصلی آغاز تجاوز تمام عیار استکبار است، تجاوزی که از شش ماه پیش تاکنون همچنان ادامه دارد و با محاصره اقتصادی ظالمانه و کثیف و سکوت جامعه جهانی همراه شده است و این در حالیست که زنان و کودکان و بخشهای درمانی ، آموزشی و رسانه ای و همه زیرساخت ها ، مراکز اقتصادی و همه تأسیسات حیاتی به آماج حملات متجاوزان تبدیل شده است و متجاوزان به هیچ یک از قوانین الهی و انسانی پایبند نیستند و وحشیگری آنها در میان حیوانات درنده نیز دیده نمی شود.

ملت یمن قهرمانانه در برابر متجاوزان ایستاده اند و به دفاع فداکارانه از کشور خود می پردازند و در برابر خود تنها یک گزینه می بینند و آن گزینه هم حمله به عمق خاک دشمن است زیرا این گزینه تنها گزینه برای متوقف کردن تجاوزات و شکستن هیبت متجاوز است.

ملت یمن پس از شش ماه قربانی دادن و بمباران شدن به این گزینه رسیده است.

ملت یمن مصمم به متوقف کردن تجاوزات داعش بزرگ و شکستن هیبت دشمن در عمق خاکش است زیرا جامعه جهانی در قبال کشتار ملت و تخریب زیرساخت های یمن سکوت کرده است.

تحولات بزرگی در روزهای آینده اتفاق خواهد افتاد که جهانیان را شگفت زده و مستکبران جهان را مبهوت و حیران خواهد کرد .

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: العالم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز