تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

جریمه 120 میلیارد تومانی قاچاقچی خودرو در بوشهر

کد خبر: ۲۰۲۹۷
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: قاچاقچی خودروهای خارجی در بوشهر ۱۲۰۰ میلیارد ریال جریمه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا جباری صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برخورد با متخلفان در بحث گرانی‌های اخیر مرغ و تخم مرغ تلاش‌های گسترده‌ای در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به انجام اقدامات لازم برای اجرای طرح ویژه نظارتی و رسیدگی به تخلفات احتمالی خاطرنشان کرد: شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر آماده رسیدگی قاطع و قانون مند به پرونده‌های ارجاعی و شکایات مردم هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر اضافه کرد: در طرح نظارتی از ظرفیت گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان بوشهر در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل استفاده خواهد شد و با متخلفان برابر مقررات برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی افزود: برخورد قاطعانه و بدون اغماض با پدیده شوم قاچاق یکی از رسالت‌های اصلی سازمان تعزیرات حکومتی است و در این مسیر مجدانه و مصمم در چارچوب قوانین و مقررات اقدام می‌کند.

جابری با اشاره به محکومیت هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاقچی خودروهای خارجی در بوشهر افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از ثبت پرونده و احضار متهم، استماع اظهارات و اخذ آخرین دفاعیات و انجام استعلامات لازم و طی همه تشریفات رسیدگی قانونی، از نظر شعبه به لحاظ تناقض در ادعاهای مطروحه و مستندات موجود، تخلف قاچاق محرز شده است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر اضافه کرد: متهم پرونده علاوه بر ضبط کلیه خودروها محکوم به پرداخت هزار و ۲۱۹ میلیارد ریال به عنوان جزای نقدی در حق دولت شده است. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : جریمه قاچاق خودرو
ارسال نظر

آخرین اخبار روز