تهران ۱۹.۸۴° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

زولبیا و بامیه در میادین 5هزار تومان ارزان‌تر از مغازه‌ها

کد خبر: ۲۰۸۴۶
 
شیرینی محبوب‌ماه رمضان در میادین میوه و تره‌بار 5هزار تومان ارزان‌تر از قیمت مصوب قنادی‌ها قیمت‌گذاری شده است. به گزارش همشهری، درحالی‌که براساس اعلام اتحادیه شیرینی فروشان تهران زولبیا بامیه درجه یک در قنادی‌های تهران هر کیلو 48هزار تومان و درجه دو 38هزار تومان نرخ‌گذاری شده است، قیمت تعیین شده برای این محصول در میادین تره‌بار تهران 5هزار تومان پایین‌تر است.

 براساس اعلام سازمان میادین میوه و تره‌بار شهر تهران، زولبیا و بامیه درجه یک با قیمت هر کیلوگرم 43.200تومان در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار عرضه می‌شود که نسبت به نرخ مصوب این کالا برای‌ماه رمضان امسال، 10درصد پایین‌تر است.

این درحالی است که بعضی از مغازه‌های شیرینی فروشی در برخی مناطق، با توجه به کیفیت مواداولیه مصرفی و افزایش هزینه تولید، انواع شیرینی ازجمله زولبیا بامیه را با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب به فروش می‌رسانند.

 سازمان میادین میوه و تره‌بار شهر تهران در آستانه‌ماه رمضان برای بسیاری دیگر از کالاهای عرضه شده در این مراکز خرید ازجمله خواروبار، لبنیات، ماکارونی و انواع نان، کمپوت و کنسرو و آشامیدنی‌ها نیز تخفیف‌هایی بین 5 تا 25درصدی قائل شد که مشروح این تغییرات قیمت روز چهارشنبه در همین ستون به چاپ رسید.

 بنا بر اعلام این سازمان، توزیع گسترده انواع محصولات پروتئینی شامل گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ و برنج نیز در طول‌ماه رمضان با قیمت پایین‌تر از سطح شهر در میادین انجام خواهد شد.

در بخش میوه، سبزی و محصولات فرنگی، اختلاف قیمت بین میادین و سطح شهر بیش از 30درصد و در برخی محصولات بالاتر از 40درصد است. جدول پیوست، تفاوت قیمت بعضی انواع میوه و سبزی و صیفی را در میادین و سطح شهر طی هفته گذشته نشان می‌دهد.


زولبیا و بامیه در میادین 5هزار تومان ارزان‌تر از مغازه‌ها
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : شیرینی ماه رمضان
ارسال نظر

آخرین اخبار روز