تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

1000 تومان به قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان اضافه شد

رئیس جمهور با افزایش 1000 تومانی قیمت خرید تضمینی گندم موافقت کرده است. بر این اساس قیمت تضمینی گندم به 5000 تومان افزایش یافت.
کد خبر: ۲۱۰۷۶
 
با موافقت رئیس جمهور 1000 تومان به قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان اضافه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سال گذشته هیات دولت قیمت خرید تضمینی گندم را 4000 تومان مصوب و اعلام کرده بود اما این قیمت با اعتراض کشاورزان مواجه شد.

علت اعتراض کشاورزان نسبت به خرید تضمینی گندم یا قیمت 4000 تومان هزینه‌های تولید از جمله کود، سم و ماشین‌آلات بود. با تشکیل شورای قیمت‌گذاری خرید تضمینی محصولات کشاورزی در پایان سال گذشته قرار بر این شد که درباره خرید تضمینی گندم تجدیدنظر شود.

براساس اخبار رسیده به خبرگزاری ایلنا امروز رئیس جمهور با افزایش 1000 تومانی قیمت خرید تضمینی گندم موافقت کرده است. بر این اساس قیمت تضمینی گندم به 5000 تومان افزایش یافت.

 بر این اساس از امروز هر کیلوگرم گندم از کشاورزان با قیمت جدید خریداری می‌شود و مابه‌التفاوت قیمت‌های قبلی به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

گفتنی است این افزایش 1000 تومانی قیمت به عنوان جایزه تحویل سریع به کشاورزان پرداخت می‌شود به این معنی که به ازای هر کیلوگرم گندمی که کشاورزان حاضر به تحویل مراکز خرید دولتی شوند 1000 تومان به قیمت خرید تضمینی اضافه می‌شود.

انتهای پیام
منبع: ایلنا
اشتراک گذاری :
برچسب ها : گندم قیمت
ارسال نظر

آخرین اخبار روز