تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۳

عراقچی ادعاهای منبع پرس تی‌وی را تکذیب کرد

کد خبر: ۲۱۱۱۸
سید عباس عراقچی به اخبار منتشر شده در یکی رسانه‌ها در ارتباط با روند مذاکرات در وین واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، سید عباس عراقچی سه شنبه شب در صفحه توییتر خود در واکنش به خبر منتشرشده از سوی پرس تی وی در ارتباط با روند مذاکرات به نقل از یک "منبع مطلع" نوشت: «نمی‌دانم "منبع مطلع" پرس تی وی در وین کیست، اما هر که هست اصلا مطلع نیست.»
بر اساس این گزارش سه‌شنبه شب شبکه خبری پرس تی وی به نقل از  یک منبع خبری در وین نوشته بود: با فشار آمریکا و کشورهای غربی کارگروه سومی برای مذاکرات بعدی ایجاد شده است که دستور کار آن اقدامات گام به گام ایران و آمریکا است.

به گفته این منبع خبری، آمریکا تلاش می‌کند طرف ایرانی را وادار به پذیرش رفع مرحله‌ای تحریم‌ها کند تا در مقابل، به صورت مرحله‌ای، امتیازاتی از ایران بگیرد.

منبع خبری پرس تی وی گزارش داده است: با وجود آنکه قرار بوده است مذاکرات این هفته، آخرین دور گفت‌وگو های ایران با ۴+۱ باشد، هیئت آمریکایی با فشار بر ۴+۱ موفق شده است کارگروه سومی را برای مرحله‌ای کردن گام به گام رفع موقت تحریم‌ها ایجاد کند.

منبع خبری پرس تی وی در وین گفت: تشکیل این کارگروه بدین معنا است که کدام تحریم‌های آمریکا و چگونه و طی چه مراحلی به تدریج موقتا رفع خواهد شد. در مقابل ایران طی چه مراحلی و چگونه کدام اقدامات هسته‌ای خود را کاهش خواهد داد. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : عراقچی
ارسال نظر

آخرین اخبار روز