تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹

سختگیری کرونایی برای گردشگران آنتالیا ترکیه

تمامی تدابیر و اقدامات مبارزه با کرونا برای استقبال از گردشگران در آنتالیا اتخاذ شده‌ است.
کد خبر: ۲۱۱۶۱
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع آنتالیا با اشاره به گواهینامه گردشگری امن در این شهر تاکید کرد که تمامی تدابیر و اقدامات مبارزه با کرونا برای استقبال از گردشگران در آنتالیا اتخاذ شده‌است.

تمهیدات سختگیرانه‌ در راستای مبارزه با کرونا برای گردشگران آنتالیا در ترکیه


به گزارش آناتولی داوود چتین، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع آنتالیا (ATSO) در گفت‌وگو با خبرنگار آناتولی اظهار داشت: «از آغاز پاندمی گام‌های بسیار مهمی برداشتیم و با برنامه صدور گواهینامه گردشگری امن که با سرپرستی وزارت فرهنگ و گردشگری و همکاری وزارت خارجه و حمل و وزارت نقل کشور، الگویی برای جهان شدیم».

وی افزود: در حال حاضر در آنتالیا بیش از 500 هتل دارای گواهینامه گردشگری امن هستند و رسیدگی و بازرسی به آنها ادامه دارد. تمامی تدابیر و اقدامات مبارزه با کرونا برای استقبال از گردشگران در آنتالیا اتخاذ شده‌است.

چتین افزود: «اتاق بازرگانی و صنایع آنتالیا با تقریبا 50 هزار و 700 عضو در 49 گروه شغلی در گروه‌هایی مانند کشاورزی، نساجی، غذا، چرم، مبلمان، سوخت، لوازم آرایشی، فلز، الکترونیکی، انفورماتیک، ساخت و ساز عمران و لوازم‌التحریر یکی از مهمترین اتاق‌های بازرگانی کشور است».

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع آنتالیا با بیان اینکه تمامی این بخش‌های شغلی مستقیم یا غیرمستقیم با صنعت گردشگری مرتبط هستند، گفت: «جهان تجارت در مورد پاندمی بسیار آگاه است زیرا ما به گردشگری متعهد هستیم، باید همه‌گیری را متوقف کنیم تا گردشگر بیاید. مشاغل متوجه جدی بودن شرایط هستند اما بدون بسیج جمعی نمی‌توان تنها با اجرای مقررات توسط مشاغل و موسسه‌ها با این مشکل مقابله کرد».

چتین تاکید کرد: آنتالیا از شهرهای بسیار مهم گردشگری ترکیه است و باید برای تمهیدات سختگیرانه‌تری در راستای مبارزه با کرونا برای جذب گردشگر اتخاذ کنیم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز