تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
علی جنتی خبر داد:

بازسازی تئاتر شهر در گرو اجرای برجام

وزیر ارشاد در جریان بازدید از روند بازسازی تئاتر شهر اظهار داشت: روند بازسازی تئاتر شهر به کندی در حال پیشروی است و نیاز به تأمین اعتبار زیادی برای خرید بعضی از تجهیزات از خارج کشور دارد.
کد خبر: ۲۱۵۷
اخبار معاصر: علی جنتی وزیر ارشاد در جریان بازدید از روند بازسازی تئاتر شهر گفت: بازسازی تئاتر شهر کار سنگینی است که نیاز به تأمین اعتبار زیادی برای خرید بعضی از تجهیزات از خارج از کشور دارد و با توجه به تنگناهای مالی و محدودیت‌هایی که در اثر تحریم وجود دارد، به راحتی نمی‌توانیم بعضی از کالاها را از خارج خریداری و وارد کنیم، بنابراین روند بازسازی به کندی در حال پیشروی است.

وی افزود: البته این سالن هنوز دارای اشکالات جزئی است که تلاش ما بر این است که این اشکالات جزئی را نیز رفع کنیم و بتوانیم اعتبار آن را از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دریافت کنیم.

جنتی ادامه داد: امیدوارم با توجه به شرایط جدید و اجرایی شدن برجام گشایشی در وضعیت پول‌های بلوکه‌شده ایجاد شود و گشایش اعتبار به صورت رسمی صورت گیرد تا هر چه سریع تر مشکلات را حل کنیم.

در این بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سالن‌های سایه، قشقایی و پلاتوهای تئاتر بازدید کرد و در جریان مراحل ساخت، خرید تجهیزات و تغییرات ایجادشده قرار گرفت.

 طبق اعلام رسمی سایت وزارت ارشاد، وی همچنین از تمرین گروه اجرایی نمایش «ترور» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی نیز بازدید کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز