تهران ۵.۹۹° كمينه ۵.۹۹°  بیشینه ۷.۷۹°
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰

جان باختن یک مادر و کودک در آتش‌سوزی پراید در مشهد

کد خبر: ۲۲۰۰۸
معاونت عملیات آتش‌نشانی مشهد از مرگ یک مادر و کودک و مجروح شدن ۵ نفر در پی آتش‌سوزی خودروی پراید خبر داد.

 مهدی ریاضی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص این حادثه اظهار کرد: دوشنبه، ۱۳ اردیبهشت  ماه، ساعت ۱۷:۵۴ خودروی پراید با ۷ سرنشین در مسیر بعد از عوارضی پلیس‌راه به سمت بهشت رضا پل طرق در کنار گذر در حال حرکت بوده که به علتی نامعلوم زیر پل طرق خودرو به سمت راست جاده منحرف شده و وارد جداول جاده می‌شود و با گاردریل برخورد می‌کند. در همین حال باک خودرو پاره می‌شود، خودرو حدود هشت متر کشیده شده و در همین حال دچار آتش سوزی می‌شود. خودرو در حالت آتش سوزی با دیوار برخورد کرده و متوقف می‌شود.

وی افزود: مردم به کمک این افراد می‌شتابند و ۵ نفر را از درون خودرو خارج می‌کنند و دو نفر دیگر باتوجه به شدت آتش سوزی داخل خودرو محبوس شده‌اند و امکان خارج سازی آنها نبوده است.

ریاضی با بیان اینکه بعد از اطلاع به آتش نشانی، همکاران ما از ایستگاه ۳۹ از طرق و ایستگاه شماره ۹ گروه اطفاء حریق و امداد نجات از حوالی پل عسگریه به منطقه اعزام شدند، گفت: متاسفانه به دلیل ترافیک سنگینی که در آن قسمت بود، دسترسی بسیار سخت و مشکل و بعد از مراجعه همکاران ما خودرو طعمه حریق شده بود.

معاونت عملیات آتش نشانی مشهد بیان کرد: همکاران ما عملیات اطفاء حریق را انجام می‌دهند و در نهایت پیکر کودکی با مادرش را از درون خودرو رهاسازی می‌کنند. ۵ سرنشین دیگر باتوجه به میزان سوختگی توسط اورژانس ۳ نفر به بیمارستان امام رضا(ع) و دو نفر به بیمارستان امدادی مشهد منتقل شدند. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : آتش سوزی پراید
ارسال نظر

آخرین اخبار روز