تهران ۱۶.۵۱° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

رای گیری برای نامگذاری شاسی بلند "بی نام" فیات در برزیل! (+عکس)

کد خبر: ۲۲۴۵۹
به گزارش معاصر به نقل از عصر ایران، فیات از یک محصول جدید در کلاس کراس اوور کامپت سگمنت- بی رونمایی کرده  که در برزیل به نمایش گذاشته شد. جالب آنکه هنوز نامی برای این خودرو انتخاب نشده و فقط به عنوان اس یو وی فیات شناخته می شود.

اما تولید کننده از هوادارن و مخاطبان خود درخواست کرده تا ضمن حضور در وب سایت برزیل اس یو وی فیات(اینجا) در رای گیری و نظرسنجی شرکت کرده و بین 3 نام: Tuo, Domo, and Pulse یکی را انتخاب کنند. فیات برای توسعه شاسی بلند بی نام از پلتفرم جدید MLA استفاده کرده که کیفیت، قدرت و راحتی بیشتری را همراه دارد.

در بخش ایمنی نیز مقاوم سازی های جدیدی در این پلتفرم مدنظر قرار گرفته که در دیگر پلتفرم های فیات مشابهی ندارد. براساس اطلاعات موجود؛ موتور 1 لیتری توربوشارژ 3 سیلندر با 125 اسب بخار خروجی و کمتر از 200 نیوتن متر گشتاور به عنوان پیشرانه برتر در این خودرو استفاده می شود. در بخش جعبه دنده نیز نمونه 6 سرعته اتوماتیک پیش روی مشتری قرار دارد.

پیشرانه ضعیف تر 1.3 لیتری تنفس طبیعی با 109 اسب بخار و 139 نیوتن متر گشتاور نیز جز گزینه ها قرار دارد. این پیشرانه با جعبه دنده سی وی تی هماهنگ می شود.

در بالاترین تریم سقف رنگ مشکی دارد و در رینگ ها نیز از حالت دو رنگ استفاده شده است. هدلایت تمام ال ایی دیی و عناصر فلزی زیبایی ظاهری خودرو را افزایش داده است.

قیمت و مشخصات دقیق این خودرو طی ماه های آینده بطور رسمی اعلام می شود.

رای گیری برای نامگذاری شاسی بلند









انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز